27 Nisan 2010 Bedava Dondurma Günü! :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
sibelkuzey

sibelkuzey

Üye
    Konu Sahibi
27 Nisan 2010 Bedava Dondurma Günü! :)
Arkadaşlar bir ilan gördüm, sizinle de hemen paylaşmak istiyorum : )) umaırm hoşunuza gider tabi ayrı mesele...


Lezzetli bir haberimiz var: 27 Nisan’da herkesin dondurması Ben&Jerry's'den.

Adına “ gelenek” diyebileceğimiz bir günümüz var. 32. kez 25 ülkede aynı anda herkese dondurma ısmarlıyoruz. Bu dondurmalarımızı seven herkese teşekkür etme yollarımızdan biri.
27 Nisan Salı günü herhangi bir mağazamıza geliyor ve bu eğlenceli mi eğlenceli, lezzet dolu günün tadını çıkarıyorsunuz.

Önemli not : Dondurmanın tadına bayılıp, aynı gün ikinci kez dondurma istemekle ilgili hiçbir sıkıcı ve kısıtlayıcı kural yok. Şimdiden afiyet olsun. Görüşmek üzere.

Mağazalar:
Bağdat Caddesi Erenköy
City’s Nişantaşı
Kanyon AVM Cinebonus Sinemaları
Meydan AVM Cinebonus Sinemaları
Palladium AVM Cinebonus Sinemaları
Capacity AVM Cinebonus Sinemaları
Ankara Panora AVM Cinebonus Sinemaları
Ankara Gordion AVM Cinebonus Sinemaları
Ankara Bilkent Cinebonus Sinemaları
 


Aziz™

Aziz™

Üye
böyle bir günün olduğunu bilmiyordum:ehe
 
haltie

haltie

Üye
dondurma yetmez :ehe
 
Nedved

Nedved

Emekli Yönetici
Lan dondurmanın bile günü çıktı , şu erkeklerin bir günü olmadı gitti...:ehe
 
arslansem

arslansem

Üye
:aha:
 
Love Prince

Love Prince

Üye
:aha:
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
Lan dondurmanın bile günü çıktı , şu erkeklerin bir günü olmadı gitti...:ehe
olmayacakta sadece baba olunca babalar günü olacak baba olmadan sizin asla özel gününüz olmayacak:naughty::aha:
 
Onur Saka

Onur Saka

Üye
Yahu Her Akşam 1 Kutu Yiyorum :D
 
Aziz™

Aziz™

Üye
senin için hergün dondurma günü yani:D
 
Onur Saka

Onur Saka

Üye
Aynen Öyle Azizcim :D
 
zehircbbb

zehircbbb

Üye
Ya dondurmayı çok yiyorum ama dondurmadan da bıkılmaz ki abi :D Şimdi olsa yine yerim :D
 
'Davut

'Davut

Üye
İzdihamı düşünemiyorum...:ehe
 
Onur Saka

Onur Saka

Üye
:ehe
 

xman0000

Üye
Onur Ben Sana Solem Olécén ....
Yaşım 19 Sigarayı Azıma Sürmedim .. Zararını biliom
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

yeumyang
Cevap
4
Görüntüleme
2K
Doğuş Pertez
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
3K
Doğuş Pertez


Üst Alt