2500 laptop önerisi ?

    Konu Sahibi
2500 laptop önerisi ?
Arkadaslar laptop alacam
2500 tl ye onerisi olan varmi ?
Rahatca saglam oyunlari oynayabilecegim kasma donma yapmayacak bir laptop onerisi ?
 
Monsterın tek kötü yanı kasası dandik. Onun dışında o parayla alabileceğin en en en performanslı cihaz budur. Ben de diğerlerini bilmem ancak MSI var monsterdan sonra. O da olmadı M işlemcili yani işlmeci modelinin yanında U değil M olan örneğin 4200M olan işlemcili bir model ve aynı zamanda ekran kartı en az GTX850 ile 8gb üzeri ram olan cihazlara bakabilirsin. Ama kesinlikle unutma. GTX serisi 850den itibaren başlıyor.

GTX ekran kartı , M işlemci ve 8gb üzeri ram. Bunun açmayacağı oyun yoktur.
 
Tepkiler: reflex

avast

Üye
Monsterin msi kasalarina bakin hocam bende abra a7 v3.1 dusunuyorum msi kasa sanirim ge70 ile ayni sanirim kasasi
 
    Konu Sahibi
monster adini pek duymadim ama bakicam
peki bunlardan bulamazsak hangi markaya yoneleyim
soyle bir asus filan dusunuyordum
islemci ve ozellikleri bakimindan pek bilgim yok ama soyle gta 5 i acabilen bilgisayarlari varmi
Ha birde gunluk islerde onemli ne bileyim ofis programlari tarayici multimedya filan
 

0MG90

Üye
Ben Monster aldım memnunum, öneririm
 
Dediklerime bak istediğin her marka alabilirsin. Casper alma yeter.

İşlemci m veya hq model. Hatta h model var pek yaygın olmasada.

Ekran Kartı gtx.
Ram 8gb ve üzeri.

Gerisi önemli değil
 
    Konu Sahibi
Dediklerime bak istediğin her marka alabilirsin. Casper alma yeter.

İşlemci m veya hq model. Hatta h model var pek yaygın olmasada.

Ekran Kartı gtx.
Ram 8gb ve üzeri.

Gerisi önemli değil

Oovv casper namini duydum asla

Ama acer ve asuslar hosuma gidiyor

Simdi 4 cekirdekli intel i5 2.4 ghz
8 gb ram
2 gb ekran karti nvidia gforce olmasi lazim hatirlamiyorum

1500×800 lerde bir ekran cozunurlugu
Bu seviyelerde birsey baksam beni ne kadar keser

Bu arada ssd onemli bir ayrintimi?
 
Şuan asus kullanıyorum bayağı memnunum RAM hariç.casper felan uzak durulmalı
 
Valla SSD iyidir ama şart mı dersen o sana kalmış.

Bu saydığın donanımdan iyi diyebileceğim tek şey Ramin 8gb olduğudur.

Diğerleri kötü demiyorum ama bunların modeli ve serisi onemli.

I5 4200m 4200h işlemciler ile 5200 olanlar çok iyi galiba hq olanda var ama i7 de olabilr o.

Ekran kartında ise gta5 oynamak istiyorsan gtx850 olmalı veya daha üst gtx model. Ama gtx yeterli.


Sen en iyisi şunu al.

Asus x550jk
 
    Konu Sahibi
Şuan asus kullanıyorum bayağı memnunum RAM hariç.casper felan uzak durulmalı

casper almam zaten asla
ama ram dusukmu
yularidaki saydigim ozelliklerde bir bilgisayar alsam sorun yasarmiyim


Bana nvidia lari cok ovmuslerdi arada kaldim
 
casper almam zaten asla
ama ram dusukmu
yularidaki saydigim ozelliklerde bir bilgisayar alsam sorun yasarmiyim



Bana nvidia lari cok ovmuslerdi arada kaldim

ekran kartı nvidia zaten. Ben modeli yazıyorum sadece. Tam ismi şu.

nVidia GeForce GTX 850
Islemci intel i5 4200h
 
    Konu Sahibi
ekran kartı nvidia zaten. Ben modeli yazıyorum sadece. Tam ismi şu.

nVidia GeForce GTX 850
Islemci intel i5 4200h

Ha tamam simdi arastirirken anladim neyse
bu 5200h pek bulunmuyor sanirim bir turlu bulamadim hepsi 4200h
 



Dediğim cihaz bunun 8gb ramlisi.

Evet 5200 yeni seri. Zaten olup olmadığını bilmediğim için 5200 de olabilir yazdım
 
    Konu Sahibi



Dediğim cihaz bunun 8gb ramlisi.

Evet 5200 yeni seri. Zaten olup olmadığını bilmediğim için 5200 de olabilir yazdım

Kusura bakma üstad seni gece gece ugrastiriyorum.
bir kere alicam da bu zamana kadar fazla bilgisayarla isim olmadi o yuzden fazla anlamiyorum
 

0MG90

Üye
200 lira ekle bunu al, rahat et
 
Yok canım ne uğraşması. Tavsiyeler iyidir ben de tum cihazlarimi öyle aldım. Ancak asusun tek bir eksi yani var o da ekranı. Herkes beğeniyor ancak ben sevmedim. Almadan önce 1 kez baksan yeter. Onun dışında performans ve soğuma açısından çok iyidir Asus.
 
Aynen ekran bi değişik geliyor.Kaliteli mi yapmıyorlar ne