2012'in en iyi oyunu ?????

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kerem28yuksel

Üye
    Konu Sahibi
2012'in en iyi oyunu ?????
1)pes 2013(by samedcimen)
2)assassains creed 3
3)ghost recon future soldier
4)wrath of the titans
5)zombiewood


bence 2
 


adler03

Üye
Tabii ki A.C 3.
 

yason98

Üye
Bence 2 ama listede real football 2013 ekleyebilirdin
 

hurol1

Üye
assasin creed 3
 

adler03

Üye
Rf 2013 ve The Oregon Trail American Settler da eklenebilir bu listeye.
 
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
en iyileri Assasins Creed 3 ve Ghost Recon future soldier gameloftun bu 2 oyuna özendiği kadar hiç bir oyununa özendiğni görmedim 2012 yılında çıkan oyunlar arasında.
 

adler03

Üye
Bence Rf 2013 için çok itina gösterildi.Oyun içinde çok fazla yapılan yenilikler oldu.Çekiliş özelliği,oyun kartları,klasik kulüp takımları bu yenilikler arasında.Dahası İspanya ligi takımları lisanslı.Bunun yanısıra oyun bir ay gecikmeli çıktı ve bu sayede kadrolar daha güncel oldu.Yani 2012 ile kıyaslandığında daha fazla özen gösterilmiş.
Oyunda bazı eksiklik ve hatalar da yok değil tabii.Bunlar da ancak ileride düzeltilebilir.
 
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
futboll oyunu bi zaman sonra sıkıcı geliyor söylediğm oyunlar sıkıcı değildi üstelik akılda kalan oyunlardı.
 

adler03

Üye
Aksiyon oyunları da seviyeler halinde oluyor.Bittikten sonra ilk tadı pek kalmıyor ama futbol oyununda farklı takımlarla ve farklı oyuncularla istediğin kadar oynayabiliyorsun.
 
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
dönüp dolaşıp hep aynı takımlarla oynamak gibi bitirdiğin kupalara yeniden başlamak gibi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt