Bence Rf 2013 için çok itina gösterildi.Oyun içinde çok fazla yapılan yenilikler oldu.Çekiliş özelliği,oyun kartları,klasik kulüp takımları bu yenilikler arasında.Dahası İspanya ligi takımları lisanslı.Bunun yanısıra oyun bir ay gecikmeli çıktı ve bu sayede kadrolar daha güncel oldu.Yani 2012 ile kıyaslandığında daha fazla özen gösterilmiş.
Oyunda bazı eksiklik ve hatalar da yok değil tabii.Bunlar da ancak ileride düzeltilebilir.