> CeDRiC <
Üye
Bildiğim kadarıyla, Maya'nın kıyamet kehaneti bir yokoluş üzerine değil, varoluş üzerinedir. Ve bu varoluş bir değişim ile; aydınlanma ile; bilinç uyanışı ile olacaktır. Fazla irdelemedim ama Maya takviminin kehaneti olan kıyamet ile kutsal kitaplarda bahsedilen kıyamet birbirinden farklı anlamları çağrıştıran kavramlar gibi geliyor bana.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?