emre_berk Üye Ben bunları çalıştıramamıştım sonra gelen herşeye olumlu cevap verdim çalıştı. Emeğe saygı kardeşim teşekkürler.
Ben bunları çalıştıramamıştım sonra gelen herşeye olumlu cevap verdim çalıştı. Emeğe saygı kardeşim teşekkürler.
araara Üye Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız iiiidddaaaaccoınn yenin sittteessssiiiiiii ...... türche üğışçö ahahahaha gülerim ben buna aa DDDD DDDD DD >: --------------- Ekleme --------------- djeeeyyyy pekerrrrr yahaaa haa haaa
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız iiiidddaaaaccoınn yenin sittteessssiiiiiii ...... türche üğışçö ahahahaha gülerim ben buna aa DDDD DDDD DD >: --------------- Ekleme --------------- djeeeyyyy pekerrrrr yahaaa haa haaa
Mc_SaRı Üye arkadaşlar acaba 6600 da fotorafları video yapabilme programı varmı?? örneğin n 70 gibi yapabilme bnn de bitane warda olmuyoo
arkadaşlar acaba 6600 da fotorafları video yapabilme programı varmı?? örneğin n 70 gibi yapabilme bnn de bitane warda olmuyoo