2.el temiz nokia n70 alınacaktır

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
nokio_6233

nokio_6233

Üye
    Konu Sahibi
2.el temiz nokia n70 alınacaktır
Arkadaşlar ben 2. El temiz (mümkünse tamir görmemiş) nokia n70 arıyorum alacağım telefonun sahibi bursa'dan olması tercihimdir cihazı görerek ve deneyerek almak istiyorum bursa dışından olanlar mesaj atmasınlar lütfen

--------------- Ekleme ---------------

Artı yine bursa'da olan arkadaşlara sesleniyorum sony ericsson w810i telefonu olanlar var ise w810i'de alabilirim illa n70 olması gerekmiyor s.e. W810i telefonu satan varsa w810i alacam nokia n70 satan varsa n70 alacam..... Not:w810i'ninde içi ve kasası temiz olsun istiyorum yani [sıze=4]tamir görmemiş [sıze=2]olmasını istiyorum[/sıze][/sıze]
 


nokio_6233

nokio_6233

Üye
    Konu Sahibi
evet elinde hiç temiz,tamir görmemiş n70'i yada sony ericsson w810i'si olan arkadaş yokmu? :hmmm :allalla:

 
DJAVU

DJAVU

Üye
istersen n73 al n70den iidir kanaatimce :) ama karar senin n70 alcaksan satamassın
 
nokio_6233

nokio_6233

Üye
    Konu Sahibi
ya ben zaten satmak için almıyorum ki kullanma amaçlı alıyorum ve ben daha önce n73 kullandım ve telefonumdan çok memnundum taki içine atmış olduğum mp3'lerin içinde virüs olana dek ve ondan sonra cihaz sapıttı ve bende sattım

--------------- Ekleme ---------------

BERK467555 ekledim seni
 

mmt.blgc

Üye
hıc tamır gormems . 1gb hafıza kartlı n70 satılır. 3g abonelı kulaklık , şarj aleti
 
nokio_6233

nokio_6233

Üye
    Konu Sahibi
fiyat nedir? önce bir fiyatını yazda okuyalım :hmmm
 

mmt.blgc

Üye
200 tl sarj aletı 1gb hafıza kartı kulaklıgı , bluett kulaklıgı, pc aparatı , hafıza kartı aparatı . . pazarlık yaparz ama :islik
 
nokio_6233

nokio_6233

Üye
    Konu Sahibi
ben üstüne 50-60 lira daha koyup n73 alırım daha iyi
 
nokio_6233

nokio_6233

Üye
    Konu Sahibi
evet diğer 2 arkadaştan ses çıkmadı :bilmmve halen n70 vede w810i aramaktayım bursa içinde satan varsa bana p.m. atsınlar
 

kdrbrk

Üye
bende tamir görmemiş orjinal mavi kapaklı n70 var fakat istanbuldayım.
 
nokio_6233

nokio_6233

Üye
    Konu Sahibi
eğer resimleri varsa bana yolla sen duruma göre belki alabilirim
 
nokio_6233

nokio_6233

Üye
    Konu Sahibi
:bann:evet n70 vede w810i almaktan vazgeçtim....:bann: konu kilitlene bilir... :locked: :locked: çünkü çok fahiş fiyat istiyorlar... :off:
 

mmt.blgc

Üye
o zaman sen bılırsın :aha:
 
nokio_6233

nokio_6233

Üye
    Konu Sahibi
kusura bakma ben kalkıpta 4-5 yıllık cihaza 200 lira gibi yüksek miktarda para vermem :nono:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt