nokio_6233
Üye
2.el temiz nokia n70 alınacaktır
Arkadaşlar ben 2. El temiz (mümkünse tamir görmemiş) nokia n70 arıyorum alacağım telefonun sahibi bursa'dan olması tercihimdir cihazı görerek ve deneyerek almak istiyorum bursa dışından olanlar mesaj atmasınlar lütfen
--------------- Ekleme ---------------
Artı yine bursa'da olan arkadaşlara sesleniyorum sony ericsson w810i telefonu olanlar var ise w810i'de alabilirim illa n70 olması gerekmiyor s.e. W810i telefonu satan varsa w810i alacam nokia n70 satan varsa n70 alacam..... Not:w810i'ninde içi ve kasası temiz olsun istiyorum yani [sıze=4]tamir görmemiş [sıze=2]olmasını istiyorum[/sıze][/sıze]
--------------- Ekleme ---------------
Artı yine bursa'da olan arkadaşlara sesleniyorum sony ericsson w810i telefonu olanlar var ise w810i'de alabilirim illa n70 olması gerekmiyor s.e. W810i telefonu satan varsa w810i alacam nokia n70 satan varsa n70 alacam..... Not:w810i'ninde içi ve kasası temiz olsun istiyorum yani [sıze=4]tamir görmemiş [sıze=2]olmasını istiyorum[/sıze][/sıze]

ama karar senin n70 alcaksan satamassın
ve halen n70 vede w810i aramaktayım bursa içinde satan varsa bana p.m. atsınlar
evet n70 vede w810i almaktan vazgeçtim....



