2. El Pc Arıyorum..? Satan Varmı..?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

abuvice

Üye
    Konu Sahibi
2. El Pc Arıyorum..? Satan Varmı..?
İnşallah vardır..
 

abuvice

Üye
    Konu Sahibi
Ekliyorum arkadaşlar
 
P4 1.4

128 RD ram 400mhz

128mb 128 bıt MX440 ekran kartı

asus 52x cd rom (yenı)

creatıve 7+1 ses kartı

17 LG flatron (duz) CRT monıtor F700B

kablosuz klavye mouse

450 ytl !
 

abuvice

Üye
    Konu Sahibi
Pc yi aldım ..saolasın baran..
 

abuvice

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler G)-(OST
 

mujdatim

Üye
bende satıyorum
orjinal arçelik masaüstü
p4 3.0 işlemci
gforce fx5500 256 mb ekran kartı
17''lcd ekran
1 gb ram
120 gb hard disk
dvd okuyucu
kartokuyucu
lisanslı arcelik ürünü
600 ytl
tel:05434096512
msn:mujdat_cm@hotmail.com
mujdat kıvrak
 

yunusjet

Üye
Asus P5B Anakart
Intel Core 2 CPU 6420 2,13 GHz ( Çift Çekirdek )
3 GB Kıngston Yeni nesil Ram
Asus NVIDIA GeForce 7600 GS 512 MB
150 GB DDR2 Harddisk
Samsung 22 ICH Monitör
Logitech S510 Kablosuz klavye mouse
Philips MMS 460 5+1 Hoparlör Seti
Asus TA-9A1 350 W Kasa
LG DVD-RW
Pc Yeni olduğu için parçaların tek tek garanti belgesi ve Driver cdleri bulunmaktadır.
Orjinal Windows XP Professional kurulu.
2.200 YTL istediğim fiyat.

Bİlgisayarımın özellikleri bunlar çok sağlamdır aslında satmıcamda ÖSS ye hazırlanıyom dershaneye gidecem o yüzden satmak zorunda kaldım ilgilenenler için :
yunusjet@hotmail.com

--------------- Ekleme ---------------

17 Inch Monitor Üzerinde Hoparlörlü + Pc telefonlu = 100 YTL



Satılık klavye mouse toplu,lazer,kablosuz

İlgilenenler

yunusjet@hotmail.com
 

pasha021

Üye
ARKADAŞLAR
BENDE ORJİNAL CASPER NEO PC VARDIR 2008 YILIN SON AYINDA ALDIM
ÇİFT ÇEKİRDEK
4 GB RAM
1GB EKRAN KARTI
640 HARD DİSK
ORJİNAL WİNDOWS VİSTA HOME BASİC
32 BİT İŞLEMCİ
19' LC(5MS HIZLI) MONİTÖR (
KLAVYE MAUSE YAZICI WAPCAM ( dizayn) <kendi yaptığım 4lü ses sistemi> HEPSİ CASPER MARKA ORJİNALDİR AYRICA 1 YIL GARANTİSİ MEVCUTTUR
2 TANE FLASH BELLEK 4 GB VE 1 GB LIK HEDİYE
TEK PORTLU MODEM
PİYASA DEĞERİ 1,600 ARAŞTIRABİLİRSİNİZ
ACİL OLDUĞU İÇİN 1,150 SATIYORUM.
YER İZMİRR
KARGOYLAN YOLLANABİLİR
TEL:0555 688 56 39
MSNasha.021@windowslive.com
 
ben satıorum toshıba p300-133 forumda var bakabılırsın
 

cabek33

Üye
satıyorum

pentium 4 2.932 mhz işlemci
512 ram
64 ekran kartı
80 gb harddisk
dvd rw
2 hoparlör
17 inc monitör
600 lira
xp professional kurulu
20 tane oyun var içerisinde şarkı 20 gb şarkıda bulunmaktadır içerisinde
isteyenler

konyalim_64@hotmail.com e mail atsınlat ve beni eklesinler
 
ben satıyorum casper markası ben 1,400 aldım 7 ay önce şimdi satıyorum 900 tl alan varsa ---kayatolga-06@hotmail.com--- adresine mail atsın.pazarlık yok.
özellikler=
casper
2 çekirdek
250 gb dahili hafıza
1 gb ram
19 cd ekran
hp yazıcı=900 tl

--------------- Ekleme ---------------

satıyorum
ben 1800 tl ye aldım 11 ay önce şimdi ise 1200 tl
tel=05066930318
msn=kayatolga-06@hotmail.com
casper
çift çekirdek
22 inç ekran
1 gb ekran kartı
1 gb ram
512 gb dahili hafıza ve
ayrıca 320 gb taşınabiir disk
2 tane hoparlor casper
maüs casper
klavye casper
ekran casper
webgem casper
 
Arkadaşlar PC mi satma kararı aldım kısaca özelliklerini yazıyorum öncelikle msn remzi-yurga@hotmail.com

intel core 2 duo 2.20 işlemci (çift çekirdek)

512/256 ekran kartı

2 GB DDR2 RAM

19'' LCD MONİTÖR

DVD/CD WRİTER


SİYAH/ GÜMÜŞ KASA GÜMÜŞ EKRAN VE KLAVYE MOUSE

--------------- Ekleme ---------------

hard dıskı yazmadım 250 gb hard dısk
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...