2. El N80 3G,WLan,3 MP Kamera...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

pakkenso

Üye
    Konu Sahibi
2. El N80 3G,WLan,3 MP Kamera...
Arkadaşalr ikinci el N80 satıyorum.Telefonun hiç bir sorunu yoktur.Garanti süresi dolmuş.siyah renk.Fiyat olarak 250 tl diyorum.pazarlık payı vardır.Almak isteyenler arasın veya mesaj atsın.

Orjinal kulaklığı ile orjinal sarj makinası da gönderilecektir.512 mb hadıza kartı vardır.Özelliklerine nokia.com.tr dan ulaşabilirsiniz.

Lütfen ciddi olanlar arasınlar.
Not:kargo alıcıya aittir.
 


nokia66806680

Üye
ben sana 200 tl getireyim çok temiz gıcır gıcır
 

pakkenso

Üye
    Konu Sahibi
anlamadım ne demek isteğini...
 
nokio_6233

nokio_6233

Üye
ne güzel iş hem kargo alıcıya ait hemde telefonun fiyatı 250 lira? buna ancak gülünür :kop:benim burda aynısını 150-180 lira arasında satıyorlar :sinir
 
adnan16

adnan16

Üye
telefoncu 200 lira fiyat cekti telefonda sağlamdı güvenip alamadım netten dedim daha ucuza blurum ama baktığma pişmanım :D 250 artı kargo. yk daha neler.
 

vetemrahhh

Üye
telefonu satmadıysan elimde n70 ve 7610 var satıp almayı düşünüyorum.
 

pakkenso

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşalr teli Qtek s200 ile takas ettim.şimdi elimde Sorunsuz bir Q tek S200 var almak istyenler için cep numaram 0539 313 03 00
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt