2. El İphone Alırken Nelere Dikkat Etmeliyim ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

buroodriver

Üye
    Konu Sahibi
2. El İphone Alırken Nelere Dikkat Etmeliyim ?
Merhaba arkadaşlar . Yakın bir zamanda İnşallah iphone 3GS alacağım . ancak telefonlar özellikle iphoneler hakkında pek bir bilgim yok açıkcası.Hatta bende bu kadar zaman geçmesine rağmen daha yeni yeni iphone merakı oluşmaya başladı. Öğrenciyim ve sıfırı almaya param yok malesef :) O yüzden namı değer " 2. el piyasasına" başvuracağım :) Ancak bu konuda tamamen tecrübesiz olduğum için , haliyle kazıklanmaktan korkuyorum . Ayrıca iphone arızalandığında oldukça masraflı yapımı olan bir telefon olduğunu biliyorum/sanıyorum .

Peki kazıklanmama için İphone 3GS alırken nerelere dikkat etmeliyim ?

Şu sorunu , bu sorunu olan ürünleri kesinlikle alma dediğiniz bir ürün var mı ?

Ve daha olabilecek bir çok püf nokta/uyarılarınızı bekliyorum , şimdiden teşekkürler , iyi forumlar :)
 


Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
dikkat et jailbreaklı olmasın kesinlikle garantisi olanlardan al aslında hala 0 3gs var piyasada az da olsa 0lara da bakabilirsin ayrıca garantiye daha önce gitmiş mi gittiyse neden gitmiş bunları öğren

---------- Eklendi @ 20:45:25 ---------- Yazıldı @ 20:44:21 ----------

üzgünüm sıfır almaya yetecek param yok demişsin dikkat etmedim ona
 

buroodriver

Üye
    Konu Sahibi
jailbreak bildiğim kadarıyla iphonenin bir takım açıklıklarından yararlanılarak yapılan hack işlemi . peki bunun telefonun donanımına bir zararı var mı ? sadece versiyon ile alakalı sanıyorsam . peki neden jailbreak lı olmasın ? ilgilendiğim ürünlerin çoğu jailbreaklı çünkü .ayrıca sıfırı şuan ne kadardır ?
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
sıfırı iphone 4s çıktığında kipada 1000 tlydi şimdi 900-950 civarıdır ama piasada çok az artık 0ı :( jailbreakli olmasın dememin sebebi garantisi varsa ve garantilik bir durum olursa jailbreak yüzünden garanti gidiyo ondan dedim
 

buroodriver

Üye
    Konu Sahibi
tamam anladım .zaten garantili ürünlerde jailbreak olacağını düşünmüyorum . çünkü bildiğim kadarıyla yurtdışı ürünlerde jailbreak oluyor garantili olan ürünler yurtdışı olmadığı için olmaz herhalde :) peki başka nelere dikkat etmeliyim

edit : dostum , şu jailbreak ı araştırıken bir yazı okudum aynen yapıştırıyorum . " JailBreak cihazınızın garantisini bozmuyor, bunuda atlamadan hatırlatmak istedim. Cihazınız garanti içinde ise arıza için teknik servise vermeniz gerekiyorsa JailBreak’i uninstall yaparak cihazınızı servise bırakabilirsiniz. " ayrıca jailbreak olmadan bir çok uygulama/oyun kullanılamıyormuş.yani bu jailbreak kötü birşey değil sanırsam
 
ultrayer6

ultrayer6

Üye
Jailbreaklı alabilirsin neden almayasın, ilk iphone 4'ümde ölü piksel vardı, jailbreak yapılı halde garantiye götürdüm, direk yeni telefonla değiştirdiler sorun olmadı yani.
 

ofbjk

Üye
Wifi nin çalısmasına çok dikkat et genellikle arizali çıkıyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt