2.0 ile gecelek cihazlar

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ozan2020

ozan2020

Üye
    Konu Sahibi
2.0 ile gecelek cihazlar
-


Samsung planlama bu yıl iki bada 2.0 aygıtları başlatmak için


Samsung Hub:
Samsung Fransa görünüşe göre bada platformu için 2011 için planlarını kazınmış bulunuyor. bada Dünya göre, Samsung iki bada bu yılın ikinci yarısında beklenen 2.0 destekli cihazlar, başlatacaktır. Ilki Hero Wave cihaz veya amiral gemisi telefonu olacak Eylül ayında bekleniyor. Telefon olacak bir 3.65 inç, 5MP arka ve bakan VGA ön kamera bakan 7.2Mbps HSDPA, Wi-Fi, Bluetooth 3.0 ve NFC.

Bir sonraki Kasım ayında beklenen bir sürümü ile bir orta sınıf biri olacaktır. Adsız cihaz 7.2 Mbps HSDPA, 3MP kamera, Bluetooth 3.0, Wi-Fi ve NFC ile 3.14-inç ekrana sahip olacak.

PS: resimler üzerinde sadece tutucular değilse, biz telefonları gibi nasıl görüneceği hakkında bir fikrim yok.
 


mavrick

mavrick

Üye
hicbirsey anlamadim:bilmm
 
ares_53

ares_53

Üye
google translate den yazı çeviri yapıpta gelip paylaşırsa kimse bişey anlamaz haliyle :ehe
 
StriqeR

StriqeR

Üye
:box aynennn
 
ozan2020

ozan2020

Üye
    Konu Sahibi
ozaman sen cevir inglezcen varsa ;) cevir anlat anlarlar ben sadece paylaştım laf kalabalıgı yapmayın
 
ares_53

ares_53

Üye
bence laf kalabalığı yapan sensin :D gelmiş saçma sapan birşey açmışsın kimse birşey anlamadı (sen bile..)
 
ozan2020

ozan2020

Üye
    Konu Sahibi
dostum diyorki bak 2.0 yeni cihazla gelcek ;) sonra başka özel cihazlara gelcek sonra ise 8500 8530 a gelcek ;) okey eylülde 2.0 ;)
 
uNdeRqr0unD

uNdeRqr0unD

Üye
Bence Konuda Böyle Birşey Yazmıyor :aha:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt