ozan2020
Üye
2.0 ile gecelek cihazlar
Samsung planlama bu yıl iki bada 2.0 aygıtları başlatmak için
Samsung Hub:
Samsung Fransa görünüşe göre bada platformu için 2011 için planlarını kazınmış bulunuyor. bada Dünya göre, Samsung iki bada bu yılın ikinci yarısında beklenen 2.0 destekli cihazlar, başlatacaktır. Ilki Hero Wave cihaz veya amiral gemisi telefonu olacak Eylül ayında bekleniyor. Telefon olacak bir 3.65 inç, 5MP arka ve bakan VGA ön kamera bakan 7.2Mbps HSDPA, Wi-Fi, Bluetooth 3.0 ve NFC.
Bir sonraki Kasım ayında beklenen bir sürümü ile bir orta sınıf biri olacaktır. Adsız cihaz 7.2 Mbps HSDPA, 3MP kamera, Bluetooth 3.0, Wi-Fi ve NFC ile 3.14-inç ekrana sahip olacak.
PS: resimler üzerinde sadece tutucular değilse, biz telefonları gibi nasıl görüneceği hakkında bir fikrim yok.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
-Samsung planlama bu yıl iki bada 2.0 aygıtları başlatmak için
Samsung Hub:
Samsung Fransa görünüşe göre bada platformu için 2011 için planlarını kazınmış bulunuyor. bada Dünya göre, Samsung iki bada bu yılın ikinci yarısında beklenen 2.0 destekli cihazlar, başlatacaktır. Ilki Hero Wave cihaz veya amiral gemisi telefonu olacak Eylül ayında bekleniyor. Telefon olacak bir 3.65 inç, 5MP arka ve bakan VGA ön kamera bakan 7.2Mbps HSDPA, Wi-Fi, Bluetooth 3.0 ve NFC.
Bir sonraki Kasım ayında beklenen bir sürümü ile bir orta sınıf biri olacaktır. Adsız cihaz 7.2 Mbps HSDPA, 3MP kamera, Bluetooth 3.0, Wi-Fi ve NFC ile 3.14-inç ekrana sahip olacak.
PS: resimler üzerinde sadece tutucular değilse, biz telefonları gibi nasıl görüneceği hakkında bir fikrim yok.


aynennn
gelmiş saçma sapan birşey açmışsın kimse birşey anlamadı (sen bile..)
