sfx1
Üye
*#197328640# menüsü, neler var neler ?
neler var neler derken bşey anlatacak gbi oluyor ama aslnda soru sormak istiyorum arkadaşlarım .
*#197328640# kodunu telefona girdiğimizde önümüze çok seçenekli bir menü çıkıyor bilgisayardaki BİOS gibi. ingilizce olduğu için kafa karıştırıcı çnkü kısa terimleri türkçeye çeviremiyorum.
anladığım kadarıyla : cihazın performansı arttırılabilir, batarya ömrü uzatılabilir. beni cezbedenler bunlar,
tabii tam anlamadığım için fazla kurcalamadım ama performansta bişeyler deişmiş olmalı ki xpkh3 fw li cihaz : galeride 300 fotoluk yüksek çözünürlüklü arşivimi çözemiyor du ki çözmesi 5saniye bile sürmüyor artık.
bilinçli olarak yapmadım. ama umuyorum ki bu menüdeki seçeneklerin bi açıklaması vardır güvenilir bir kaynaktan. ben araştırdım ama hiçbirşeybulamadım.
bunu bulmayı gerçekten çok istiyorum çnkü cihazımın şarjı 1yıldır sadece 1 gün dayanıyor, bataryayı da deiştirdim ama çözüm sağlamadım. arkadaşlarımız şarjın 2-3 gün gittiğini yazıyor ve bnm içim gidiyor nazarım değcek hepinize birden
yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler
*#197328640# kodunu telefona girdiğimizde önümüze çok seçenekli bir menü çıkıyor bilgisayardaki BİOS gibi. ingilizce olduğu için kafa karıştırıcı çnkü kısa terimleri türkçeye çeviremiyorum.
anladığım kadarıyla : cihazın performansı arttırılabilir, batarya ömrü uzatılabilir. beni cezbedenler bunlar,
tabii tam anlamadığım için fazla kurcalamadım ama performansta bişeyler deişmiş olmalı ki xpkh3 fw li cihaz : galeride 300 fotoluk yüksek çözünürlüklü arşivimi çözemiyor du ki çözmesi 5saniye bile sürmüyor artık.
bilinçli olarak yapmadım. ama umuyorum ki bu menüdeki seçeneklerin bi açıklaması vardır güvenilir bir kaynaktan. ben araştırdım ama hiçbirşeybulamadım.
bunu bulmayı gerçekten çok istiyorum çnkü cihazımın şarjı 1yıldır sadece 1 gün dayanıyor, bataryayı da deiştirdim ama çözüm sağlamadım. arkadaşlarımız şarjın 2-3 gün gittiğini yazıyor ve bnm içim gidiyor nazarım değcek hepinize birden

yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler

