*#197328640# menüsü, neler var neler ?

Sponsorlu Bağlantılar

sfx1

sfx1

Üye
    Konu Sahibi
*#197328640# menüsü, neler var neler ?
neler var neler derken bşey anlatacak gbi oluyor ama aslnda soru sormak istiyorum arkadaşlarım .

*#197328640# kodunu telefona girdiğimizde önümüze çok seçenekli bir menü çıkıyor bilgisayardaki BİOS gibi. ingilizce olduğu için kafa karıştırıcı çnkü kısa terimleri türkçeye çeviremiyorum.
anladığım kadarıyla : cihazın performansı arttırılabilir, batarya ömrü uzatılabilir. beni cezbedenler bunlar,
tabii tam anlamadığım için fazla kurcalamadım ama performansta bişeyler deişmiş olmalı ki xpkh3 fw li cihaz : galeride 300 fotoluk yüksek çözünürlüklü arşivimi çözemiyor du ki çözmesi 5saniye bile sürmüyor artık.
bilinçli olarak yapmadım. ama umuyorum ki bu menüdeki seçeneklerin bi açıklaması vardır güvenilir bir kaynaktan. ben araştırdım ama hiçbirşeybulamadım.
bunu bulmayı gerçekten çok istiyorum çnkü cihazımın şarjı 1yıldır sadece 1 gün dayanıyor, bataryayı da deiştirdim ama çözüm sağlamadım. arkadaşlarımız şarjın 2-3 gün gittiğini yazıyor ve bnm içim gidiyor nazarım değcek hepinize birden :D

yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler :)
 


mustafa1800

Üye
çok şey varda bilenee :D
 
sfx1

sfx1

Üye
    Konu Sahibi
o bileni bi bulsak varyaa :D konu dikkat çekmiyor arkadaş. afilli bi slogan lazım :d
 
  • Beğen
Tepkiler: cellmanbash
nidforspid

nidforspid

Üye
o menünün piri maverick adam paso birşeyler buluyo
 
karizmaugur1

karizmaugur1

Üye
o menü genelde telefonu Qulacom mode dediğimiz moda almak için kullanılr box ile program yüklemek içi omenüyü bilmiyorsanız pek kurcalamanızı tavsiye etmem...
 

mustafa1800

Üye
bilen varsa anlatsın gariii .d .d
 
clonexcell

clonexcell

Üye
batarya omru uzatma falan nerden cikti? ekran modu degistirebilirsiniz dokunmatik tepkisi vs ayari pil sarj bilgisi pil sarj ederken kac derecede isinma oldugunda sarji kapat ses yukseltme data baglama modu vs gibi secenekler var istiyorsaniZ Bildigim ayarlari videolu anlatabilirim
 
erem.qns

erem.qns

Üye
batarya omru uzatma falan nerden cikti? ekran modu degistirebilirsiniz dokunmatik tepkisi vs ayari pil sarj bilgisi pil sarj ederken kac derecede isinma oldugunda sarji kapat ses yukseltme data baglama modu vs gibi secenekler var istiyorsaniZ Bildigim ayarlari videolu anlatabilirim
çok iyi olur aslında :)
 

mustafa1800

Üye
wuww :D
 
bersan47

bersan47

Üye
bana şebeke dışı dedi
 


Üst Alt