176x220 Vista Menü

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Lord_um

Üye
    Konu Sahibi
176x220 Vista Menü
arkadaslar bu yenı menunun yanı sıra icerısınde
world
excel
opera mını
ve messenger uygulamalarını bırlıkte kullanabılırsınız

menude ise ana baslıkların icerıgı degısık menu iconlarına sahıp


Download Vista_Startbar_176x220.rar



[alıntı]

Uygulanması:
http://www.maxicep.com/sony-ericsso...degisimi-k750-yi-w800-yapma-dahil-196102.html
 
Tepkiler: jeff hardy

3rhan336

Üye
vista menüyü bulamadım.
 

yhoos

Üye
nasıl ya nerde
 
Arkadasım sunu adam gibi acıkla nereye atılıcak ne atılıcak düzgün düzgün anlat konu acıp ortadan kayıpolma
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...