StunnerDead
Üye
-
Konu Sahibi
-
burası yanlış yer. Sohbet Muhabbet bölümüne gitmelisiniz.
merak etme konuyu taşırlar herhaldeburası yanlış yer. Sohbet Muhabbet bölümüne gitmelisiniz.
merak etme konuyu taşırlar herhalde
hayrola yatmaya mıiyi geceler millet
En azından herhangi bi telefon konusunu dağıtmıyoruzKonu dışı bölümde Direk ilk postdan belirttim buranın senle benim laga luga yerimiz diye
merak etme konuyu taşırlar herhalde
neden yasak mı var?
burada devam etmeyin demek istedim. Tabi ki taşırlar. Ayrıca şu smileyi kullanmaktan vazgeç.
neden yasak mı var?
iyi geceler millet
evet Pondus.... her şeye yasak koydu sanırım kendisi mod yardımcısıKonu yasak smile yasak o yasak bu yasak. : : : :bu smile yasak mı ?
şakaydı zatenyok ya ne yatması
neden yasak mı var?
pm'den yolla o halde
burada tartışamayız.
hiiç havadan sudaneee konu ne
Her üye bir yönetim yardımcısıdır beyler.
Ayrıca bu iyi olmuş bak.
Keşke sohbet bölümünde olsaydı. Ne ise. Taşırlar zaten.
Hayırlı olsun konunuz.
eee konu ne
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?