Faturalı 128k sim kart sorunu..

    Konu Sahibi
128k sim kart sorunu..
Merhaba arkadaşlar, siteyi bayadır takip ediyorum fakat bu benim ilk konum. İlgilerinizi ve bilgilerinizi eksik etmezseniz sevinirim.

Sorunum şu, 2-3 gün önce turkcell' den yedek sim kart çıkarttım. Fakat bu sim kart 128k olduğundan benim galaxy note 4 telefonumda çalışmadı.. Telefonumu kullanamıyorum. Turkcell den 64k bir sim istedim ve olumsuz yanıt aldım. Bana telefonumu değiştirmem gerektiğini söylediler. Türkcell flagship ten alınma note4 cihazım 16 senelik eski sim kartımla sorunsuz kullanıyordum, yeni simkartım neden desteklemiyor, ne yapmam gerekiyor. Telefonuma güncelleme veya yazılım yüklemesi mi yapılması lazım? Beni yönlendirirseniz çok sevinirim..
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
SIM kart yuvaya tam oturmakta mı ? İlginç bir durum, yuvasına oturmadığını düşünüyorum.
 

Rygebin

Üye
Cihazınız yurtdışından mı alınma ?
 
    Konu Sahibi
Yok hayır, 910cq modeli, turkcell flagship ten aldım cihazı. Simkart oturmama sorunu yok. Eminim. Hattı başka telefona takınca hat çalışıyor, telefona başka bir hat takınca (64k) cihazım çalışıyor. 128k sim takınca çalışmıyor, arama yapılmıyor ağda kayıtlı değil diye yazı çıkıyor ve aramayı sonlandırıyor.
 

Rygebin

Üye
Bu model Türkiye garantili ve 4 G destekli bir model imiş böyle yapması çok garip özellikle yeni bir cihaz olan Note 4 de. Hocam sim carttan bir tane daha alın ya da operatör değiştirin zaten 4G için alınacaktı ama o kartta sorun olabilir.
 
    Konu Sahibi

Yarın servise gidip konuşacam, bakalım derdi neymiş. Olmadı, Tekrar sim kartı değiştirecem. Fakat bugün sorduğum üç yerde de 128k sim mevcuttu. 64k bulamadım. Servise gitmeden bilgili arkadaşlardan biraz birşeyler öğrenip öyle gitmek istiyorum. Malum, servisler insanları istedikleri gibi doğru yada yanlış yönlendirebiliyorlar. Konuyu açmaktaki bahanem budur. Eğer servis sorunuma ilaç olamıyacaksa, öğüdünüze uyacam, yeni bir simkart alıp şansımı deniyecem.
 
Tepkiler: kaankulahli

Halit O.

Emekli Yönetici
Türkcell'in yeni 64 k sim kartlar 4.5gyi destekliyor 3parçalı olanlar (makro,mikro ve nano simler)