10000 Mah Powerbank tavsiyesi

Sponsorlu Bağlantılar

-Andromeda-

-Andromeda-

Üye
    Konu Sahibi
10000 Mah Powerbank tavsiyesi
Başlıkta da yazdığım gibi 10.000 mah powerbank önerisi istiyorum sizden :) elimde Romoss solo 5 vardı fakat 2 yıla yakın olunca artık telefonu 2 kere anca doldurmaya başladı, önerilerinizi buradan yazın lütfen :)
 


TheNightMare.

TheNightMare.

Üye

Sorunsuz :oke:
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: -Andromeda-
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Tplinkin 10 Amperi Çok Daha İyi. Extra 2 Çıkışı Filanda Cabası.
 

karaman39

Üye
Xiaomi Google amcaya sor bulursun

MI 4S cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: -Andromeda-
byAndroid

byAndroid

Üye
Geçen hepsiburada dan 60 TL ye xiaomi 10 lik aldım ama 2. Versiyonu yeni çıkan. İnce ve telefon boyutunda şuan 80 lira sanırım. Bulursan öneririm. Bulamazsan da arkadaş yukarı da atmış linkini o da 1. Versiyonu şişko biraz
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
yalnız hocam fiyat farkını görmüşsünüzdür herhalde f/p olarak xioaminin yanına yaklaşamaz
Onu Zamanında Kullandımda Tek Çıkış Bence Hiç İyi Değil.Üzerine Tp Link Aldım Fazlasıyla İşimi Görüyor + Kılıf Filanda Bedavaya Geliyor. + Yi Nin Sahtesi Var Dikkatlı Olunmalı Eğer Alacaksanızda Muhakkak Orjinal Mı Değil Mi Test Yapın
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Gibi Gibi
 
  • Beğen
Tepkiler: -Andromeda-
byAndroid

byAndroid

Üye
Hepsiburada satıştan kaldırmış. Bu güvenilir.
 
-Andromeda-

-Andromeda-

Üye
    Konu Sahibi
Herkese önerileri için teşekkür ederim

Hepsiburada satıştan kaldırmış. Bu güvenilir.

Bu 2. nesil slim olan öyle değil mi ? Teknostore da buldum 85 tl + kargo yazmışlar. eğer bu 2. nesi ise buradan alırım :)
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Herkese önerileri için teşekkür ederim



Bu 2. nesil slim olan öyle değil mi ? Teknostore da buldum 85 tl + kargo yazmışlar. eğer bu 2. nesi ise buradan alırım :)
Aynen 2. Slim model. Bende hepsiburada dan 60 TL ye aldım. Mi 4 telefonum boyutunda cepte çok rahat taşınıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: -Andromeda-
-Andromeda-

-Andromeda-

Üye
    Konu Sahibi
Hepsiburada satıştan kaldırmış. Bu güvenilir.
şimdi alayım dedim telefondan sepete eklemeden önce opsiyonelleri almadaın 62.90 diyor sepete ekle diyince 72.80 e çıkıyor kargo ücretsiz dediği halde nasıl iştir anlamadım gitti.

edit: aynı şeyin renk farkından dolayı 5 tl fark koymuşlar işe bak..
Revobilisim adlı mağazadan alış veriş yapan oldu mu güvenilir midir ?
 


Üst Alt