Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
100 TL. + 5800 = N79 sizce nasıl?
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
fuat547
Üye
Konu Sahibi
100 TL. + 5800 = N79 sizce nasıl?
Arkadaşlar yeni bir N79 kullanıcısıyım telefonu daha tam olarak çözmüş değilim aslında çokta anlamıyorum (Symbian, Wifi.gps,gprs vs.)
bi arakadaşım 5800+ 100 TL. önerdi sizce nasıl?
Bilgisi olanların yorumlarını bekliyorum.
djkeles
Üye
bence teklıfı kabul et karlı cıkarsın 5800 ıle n79 arasındakı fıyat farkı 20 tl mi ne
jeki01
Üye
selam N79 gibi telefon yok ama. 5800 fazla özellik yok.
sanberk_11
Üye
ne için kullanacaksın? İkisi de multimedya telefonu ancak 5800'ün artılarını sayacak olursak
5800 artıları:
1-Dokunmatik ekran (eğer zorlanıyorsanız tabii artı sayılmaz)
2- 8 GB'lık hafıza kartı hediye geliyor ve çok büyük bir alana sahip oluyorsunuz
3-Ekranı çok daha geniş ve internete elverişli
4-Çok popüler bir telefon olduğu için uygulama bulmak çok kolay olur ve problemlerini çok daha hızlı çözebilirsin
5-Belki QWERTY klavyesi de daha hızlı yazmak için bir artı olabilir
6-Yeni kutularda kulakiçi kulaklık çıkıyor ve ses şiddeti daha yüksek
byilmazZ
Üye
Dokunmatik istiyorsan kabul et ama aralarında pek fark yok
mustafa
Üye
bence al. hiç kaçırma. ama n79 da sğlam cihaz satmasanda olur. özellik olarak bi fark yok zaten aralarında
S'nek Valesi
Üye
N79 ,5800 %100 daha iyi bir telefon ama aradaki diyat farkı 100TL 'den az ...Fakat Şimdi aklıma şey düştü acaba 5800'ın bi eksiğimi var ki değiştiriyorve üstüne 100 lira veriyor .Ama bence değiştirme N79 gibi telefon yok ..
N79 ,5800 %100 daha iyi bir telefon ama aradaki diyat farkı 100TL 'den az ...Fakat Şimdi aklıma şey düştü acaba 5800'ın bi eksiğimi var ki değiştiriyorve üstüne 100 lira veriyor .Ama bence değiştirme N79 gibi telefon yok ..
arkadaş tanıdık telefondanda anladığı kesin öyle bi sorun olduğunu pek sanmıyorum ancak daha dün 5800 mağdurları diye bi konuyu okudum o telefondan baya çeken olmuş o yüzden biraz soğudum çok kararsız kaldım eğer öyle sorun yaratan bir telefonsa ben pek uğraşamam zaten git gel uğraş 100 lira öyle gider
sence alayım kaçmasınmı yoksa satmiim kalsınmı sen bendende kararsız çıktın
S'nek Valesi
Üye
Evet 5800 baya çeken var
scuf
Üye
5800 sağlamsa düşünme al + bide 100 tl önermiş ama bence 5800 da bir sorun yada bişey vardır yoksa kolay kolay önerilmez bu takas yada dokunmatik olduğu için alışamadı telefona kullanışlı gelmedi zararınada olsa başka bir telefonla takas ediyor eğer dokunmatik kullanabilirim sorun olmaz diyosan vede 5800 da sorun yoksa düşünme al derim zaten özellik olarak pek fark yok aralarında hem sanada değişiklik olur yeni bir telefon geçmiş olur eline
5800 sağlamsa düşünme al + bide 100 tl önermiş ama bence 5800 da bir sorun yada bişey vardır yoksa kolay kolay önerilmez bu takas yada dokunmatik olduğu için alışamadı telefona kullanışlı gelmedi zararınada olsa başka bir telefonla takas ediyor eğer dokunmatik kullanabilirim sorun olmaz diyosan vede 5800 da sorun yoksa düşünme al derim zaten özellik olarak pek fark yok aralarında hem sanada değişiklik olur yeni bir telefon geçmiş olur eline
yorumlarınız için teşekkür ederim bakalım eğer arkadaş caymadıysa değiştirebilirim
ÖZGÜNBEY
Üye
bence hiç bu işe kalkışma. N79, 5800'dan daha üst sınıf bir cihaz... tabi son karar senindir, eğer dokunmatik(daha doğrusu basmatik) bi telefon istiyosan al kullan...
bence hiç bu işe kalkışma. N79, 5800'dan daha üst sınıf bir cihaz... tabi son karar senindir, eğer dokunmatik(daha doğrusu basmatik) bi telefon istiyosan al kullan...