100 Kevser Okumaya Varmısınız ?

Sponsorlu Bağlantılar

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
100 Kevser Okumaya Varmısınız ?
Slm Arkadaşlar...

Bilindiği gibi kevser suresi çok faziletli bir suredir.

Hadîs-i şerîflerde buyuruldu ki:

“Kim innâ a'taynâ sûresini okursa, Cenab-ı Hak ona Cennet nehirlerinden su içirir.”

“Cenab-ı Hak buyurur ki:
İzzetime yemin ederim ki, seni (Kevser sûresini) kim inanarak ve sevâbını umarak okursa onu affederim.”

Kutbüddin İznikî buyurdu ki:
“Bir kimse yatacağı vakit, Kevser sûresini okursa ve; "Yâ Rabbî! Beni sabah namazına uyandır" derse, Allahü teâlânın izniyle o kimse sabah namazına uyanır.”

Âlimlerimiz buyurmuştur ki:
“Her kim bu sûresi Cuma gecesi bin defa okur ve bin defa da salevât-ı şerîfe getirir de yatarsa, o gece Resûlullah efendimizi rüyâda görür.”

Temîmî diyor ki:
“Her kim Kevser sûresini okumaya devam ederse, kalbi yumuşar, Rabbine huşû içinde ibâdet eder. Devamlı ibâdet üzere olur.”

vee her kim kevser suresini 100 defa okursa her türlü muradına nail olur.

ne dersiniz arkadaşlar...biz dee dualarımızın kabulü için birbirimize 100 kevser suresi okuyalım mı ???
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafa Furkan


™мaxiмємσ!

™мaxiмємσ!

Üye
Okudum
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
1oo Tanemi Maşallah Kereta :)
 
arslansem

arslansem

Üye
Okuyalım valla ;) teşekkürler melek
 
Topal Sinek

Topal Sinek

Üye
Şu mübarek Ramazan ayında güzel olur inşallah hemen başlıyorum.
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Amin İsteye Bende Okucam :)
 
RocK_FaTiH

RocK_FaTiH

Üye
Melek bnde okumaya başlıom hadi bismillah :oke:
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
:) ..
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Şu an itibariyle 87 kişi tıklamış.

Yani yaklaşık 85-90 kişiyi bilgilendirip, bir çoğunun 100 kez Kevser okumasına vesile oldun.

Ne mutlu sana.. :)
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Melek teşekkürler...de 100 kevseri insan okur ama öylesine okur.ben ontane okudum ama sağlam okudum :)Allah(cc) hepimizinkini kabul etsin.
 

KUL34

Üye
Bende okuyacağım
allah kabul eder inşallah
 

csadeniz

Üye
Ben okudum bile:)
 


Üst Alt