Şaka gibi gerçekten .. Dk 50den bu yana gol atamadılar ...
İnanılmaz ı yaptılar . O kadar pozisyon kaçırdılar ki . Anlatılacak gibi değil ...!
Sinir bozucu resmen .. 2.25 i bil ... 1 30dan yatırsınlar seni !
Umarım diğer maçlar üst olmaz . Gerçekten çok yazık olur .
İnşallah diğerlerinden biri yatırır .. Uhde kalmasın içimde bari .