10 dolara cep telefonu geliyor...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
king512

king512

Üye
    Konu Sahibi
10 dolara cep telefonu geliyor...

10 dolara cep telefonu

Bu telefonlar sudan ucuz... Telefonu iade etmeniz halinde 5 dolarınızı da geri alıbiliyorsunuz.

Amerikalı Hop-On firmasının yeni çıkarttığı cep telefonları sadece 10 dolar!

Şimdilik Amerika'da satılmaya başlanan cep telefonu Hop-On 1800'ün iki modeli bulunuyor. Bunlar dan ilki 850/1900 MHz'lik olanı, ikincisi ise 900/1800 olan modeli. Özellikleri tahmin edeceğiniz üzere oldukça basite indirgenmiş durumda. Hatta o kadar basit ki bir ekranı bile yok! Evet, yanlış okumadınız ekransız olarak satılıyor! Bunun dışında 77 gram ağırlığında ve SMS gönderme özelliği de bulunmuyor. 4 saat boyunca konuşmanıza olanak sağlayan pili, 150 saat bekleme süresi ve polifonik melodi sayesinde tam bir ikinci veya üçüncü telefon olabilecek durumda.

Türkiye'ye gelir mi?
Amerika'da daha yeni başlayan bu kampanyanın, kullanışlılık seviyesi tam bilinmiyor. İlerleyen günlerde duruma göre benzer modellerin çıkması bekleniyor. Aslında çok da yeterli cep telefonları olan bu ürünlerin, Türkiye'ye geliş durumları da kısa süre sonra kesinlik kazanacak.
Bütün özellikleri ile yeniden dönüştürülebilir olan bu modeli aldığınız yere geri teslim ederseniz 5 doları iade alabiliyorsunuz. Fiyatının gerçekten düşük olması, Türkiye'ye geldiği takdirde oldukça fazla ilgi çekecekmiş hissi veriyor. Asıl telefon olmasa da ek işler için ya da yedekte bulundurulacak bir telefon olarak çok ekonomik bir seçim olacak.

 


Yasminozz

Yasminozz

Üye
oyuncağa benziyo... :)
 
POWER

POWER

Üye
bir satır renksiz ekrarnı olsa iyi olurdu.Biri aradığında nerden anlayacaz :ss
 
schumici

schumici

Üye
şirketler için iyi haber
 
GuNSTuR

GuNSTuR

Üye
ne acayip olur ekransız telefon :D
 

polifonikali

Üye
ya bu gelse nolu oyuncktan farkı yokr
 
ayazabi

ayazabi

Üye
geleceğin telefony
 
deniz-17

deniz-17

Üye
eee güzelde
ekran nerde
 

vedatdal

Üye
Ne Arayan Bellı Ne Aranan Garıp Ama Ucuz
 
Altun.

Altun.

Üye
walkie talkie gibi olmuş ekran felan yok
 
scoop

scoop

Üye
telsiz gibi bişey bu,ama daha zarifi,he bide anteni yok...:ehe
 
lyon_69

lyon_69

Üye
ewet oyuncak bebefon olmuş ekranı bile gözükmüoo ee 10 dolara o kada rolur:ehe
 
polat_ketur

polat_ketur

Üye
ekran mı yoq yaw
 
canted

canted

Üye
alo alo yeter garii
güzelmişş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt