1. yılımın ardından :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
1. yılımın ardından :D
Sitenin üyesi olalı 1 yıl oldu
Fakat daha yeni aktif olan bir üye oldum
1 yılın ardından diyebileceğim tek cümle;

"Ben geldim..."

Olur
 

Reşwan

Emekli Yönetici
hoşgelmişsin aktif olman dileği ile maxicep'in tadını çıkar
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Hangi takimlisin ? Ne tür müzik dinliyorsun ?
 

.eRCaN.

Üye
Ezgi mi Merve mi? Hangisiyle daha çok hitap ediliyor? Veya sen hangisinden daha çok hoşlanıyorsun?
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Bugünlerde gs liler çoğaldığa forumda. Bir tane daha kazandık diye düşünmüştüm
 

.eRCaN.

Üye
__"Ezgi"__;3088427' Alıntı:

Ezgi Merve diye kullanırlar genelde 2 ismimi ayırmazlar ama tercih senin ben 2 ismimide severim =)

Tamam Ezgi diyeyim ben
 
Bugünlerde gs liler çoğaldığa forumda. Bir tane daha kazandık diye düşünmüştüm


Yok
Ama fanatik deilim korkma


--------------- Ekleme ---------------

_є_®_¢_α_N_™;3088439' Alıntı:
Tamam Ezgi diyeyim ben

Tabi senin tercihin =)

--------------- Ekleme ---------------

Forumda bayağı bi yaşıtım varmış bunuda görmüş oldum
 

Mert

Üye
Hoşgeldinn
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...