1 Milyon Yıllık Buz Bulundu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haberci

Haberci

Üye
    Konu Sahibi
1 Milyon Yıllık Buz Bulundu
Antarktika'da sondaj çalışmaları yapan Japon araştırmacılar, bir milyon yıllık buz parçası buldular. Uzmanlar, buz örneğinin 3028 metre derinlikten çıkarıldığını açıkladı.
24 Ocak 2006 09:37
<div align="center"> </div>
Antarktika&#39;da sondaj çalışmaları yapan Japon araştırmacılar, bir milyon yıllık buz parçası buldular.

Eğitim ve Bilim Bakanlığı&#39;ndan Yuji Umezaki, buz örneğinin 3028 metre derinlikten çıkarıldığını söyledi.

Umezaki, buz parçası üzerindeki yaş incelemesinin baharda Japonya&#39;da yapılacağını, ancak buzun bulunduğu derinlik ve diğer faktörlerden bunun bir milyon yıllık olduğunu tahmin ettiklerini söyledi.

Buz örneğinin iklim değişikliği konusunda önemli bilgiler ihtiva edebileceğini belirten Umezaki, buzun içindeki hava boşluklarında o dönemlerden kalma hava örneklerinin bulunduğunu söyledi.

Hava içindeki gazların incelenmesiyle bilimadamlarının atmosferin yapısındaki değişiklikleri takip edebilecekleri belirtiliyor.

Umezaki, buzun Japonya&#39;ya nisan ayında araştırma gemisiyle getirileceğini söyledi. Antarktika&#39;da şimdiye kadar bulunan en eski buz kütlesi 800 bin yıllıktı.
 


S1FR3K1R1C1

Üye
Emeğine Sağlık.. 1 milyon yıl bune ya pek inandırıcı gelmedi ama made ın capın lar war işin içinde
 
angelus_34

angelus_34

Üye
süper yaw bi de içinde o döneme ait donmuş fakat şu anda fosil olan mikroorganizmalar bulunursa daha ii olur... günümüzde fosil olan zooplankton ve fitoplankton parçaları çok işe yarayabilir...
 
spook

spook

Üye
bilgilerin için sagol
 
barabelli

barabelli

Üye
wwwooooooooow saol bılgılendırıdıgın ıcın
 
taz_crash

taz_crash

Üye
walaa bana da pek inandırıcı gelmedi 1 milyon yıl

bu zamana kadar erirdi buzlar
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Vay anasına be , 1.000.000 yıl
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt