1 lira için bıçaklandı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
jeki01

jeki01

Üye
    Konu Sahibi
1 lira için bıçaklandı
Sakarya'nın Sapanca ilçesinde göl kıyısındaki plaja girmek isteyen kişi, 1 liralık plaj ücreti nedeniyle tartıştığı görevli tarafından bıçaklandı.

Sapanca Düğün Salonu yakınlarındaki özel bir plaja girmek isteyen Ali Haydar Şirin (17), 1 liralık plaj ücretini ödememek için plaj görevlisi R.Y. (16) ile tartıştı.
Tartışmanın kavgaya dönüşmesi üzerine R.Y, Şirin'i karnından ve kolundan bıçakladı. Yaralı genç, olay yerine gelen ambulansta yapılan müdahalenin ardından Toyotasa İlkyardım Hastanesi'ne kaldırıldı. Şüpheli R.Y'yi suç aleti bıçakla gözaltına alan polisin olayla ilgili soruşturması sürüyor.


ALINTIDIR.
Guzel Turkiye'misin hali. :hmmm
 


Necmati

Necmati

Üye
:hmmm yorum yok ...
 

Sehzade

Üye
bu genclerden bisey anlamıyorm ben:S
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
:hmmm
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Bence çıkan olay çok büyüktü, yoksa 1 lira için :hmmm
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
:hmmm 1 tl için
 
jeki01

jeki01

Üye
    Konu Sahibi
1 Tl için bunu yapan her şeyi yapar artık.
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
:hmmm
 

OğuzcanAbi

Üye
1 lira:hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Fatih[Sag0]HiphoP
  • Kilitli
Cevap
0
Görüntüleme
461
Fatih[Sag0]HiphoP


Üst Alt