1 Elvedada Benden :(

Nokiadan vazgeçmem diyorsu demek yeni cihazın hayırlı olsun.
 

nonamex

Üye
Hayırlı olsun güle güle kullanın yeni cihazınızı. Ayrıca veda şekliniz çok yerinde olmuş. Diğer başlıklara baktım bazı, symbian'ın arkasından yakılmadık ağıt kalmamış; üzüntüsünden abartıp bıraktığı günün kırkını bekleyecek olanlar var nerdeyse kuran okutmak için.

Sevenleri alınmasın ama çoğu işletim sistemi elimin altından geçti, Symbian kadar vasatını görmedim. Bir telefon günde on kere reset atabilir mi ya? Nokia'nın bile kanserli hücresi durumuna geldi, dibe batmasına sebep oldu iki senede, daha hala neyini savunabilirsiniz anlamam. Nokia daha agresif bir tavır sergileyip fişini çoktan çekmesi gerekirdi ama hala ağırdan alıyor.

Tarihin tozlu sayfalarında yer alacak ve alternatifsizlikten tahta geçmiş ve çıkan ilk isyanda devrilen işe yaramaz cılız bir şehzade olarak anılacak zat-ı alileri.
 
Tepkiler: RedMaker

insidee_

Üye
wpnın sonuda aynı olacak nokia artık tamamen bıttı tv falan yapsınlar ne bılım mutfak robotu tabak canak
 

RedMaker

Üye
    Konu Sahibi
wpnın sonuda aynı olacak nokia artık tamamen bıttı tv falan yapsınlar ne bılım mutfak robotu tabak canak
(10 yıl sonra)
+Kanka telefonun markası ne?
-Nokia neden?
+La o tencere çanak yapmıyo mu la .dd
 

insidee_

Üye
(10 yıl sonra)
+Kanka telefonun markası ne?
-Nokia neden?
+La o tencere çanak yapmıyo mu la .dd
o kadar degıl ya :d cok cok koydekı yaslı amcalarda goruruz nokıa 3310 nede olsa tek ıyı yaptıkları teldı 10 yıla kadar tencere canaktada batarlar
 
Tepkiler: RedMaker

doctorrr

Üye
Ben de symbian'ı azaltarak bırakmayı düşünüyorum.
 

zombaka

Üye
symbian ın son neferi benim symbian için savaşçam symbian ı ayakta tutcam ölmek var dönmek yok
 
Tepkiler: RedMaker