1,5 aylık galaksi ace i serisi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
cem_yurukcu

cem_yurukcu

Üye
    Konu Sahibi
1,5 aylık galaksi ace i serisi
arkadaşlar 1,5 aylık cihazımı satışa çıkarıyorum üzerine nakit alabileceğim nokia hariç cihazlarla değişim düşünebilirim.kutu ve tüm aparatları mevcuttur
 


JOURNALIST

JOURNALIST

Üye
Yanlış anlamazsan neden satıyorsun? Bende ace düşünüyorum da acaba karşılaştığın olumsuz bir durum mu oldu?
 
sonyildiz

sonyildiz

Üye
ben a lazım galazsi mini var bende yüksek bi şeyler lazım
 
cem_yurukcu

cem_yurukcu

Üye
    Konu Sahibi
maddi anlamda sıkıstım yoksa cihaz gercekten güzel özellikle hızı
 
sphone

sphone

Üye
samsung omnia i900 8gb fulll kutulu üzerine ne istersiniz

dilerseniz msn [email protected] ekleyiniz
 
şazenuş

şazenuş

Üye
fiyat yokmu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt