0.facebook lütfen yaRdımmm!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
0.facebook lütfen yaRdımmm!!
BENİM TRİDENT WT 3 WİFİ TELEFONUM VAR FKAT 0.FACEBOOK A GİRERKEN SORUN OLUYOR E POSTA VE ŞİFREMİ YAZDIĞIMDA GİRİŞ YAP DİYORUM FKAT GİRMİYOR DONUYOR BEKLEDİĞİMDE İSE İSTEK ZAMAN AŞIMINA UĞRADI DİYOR WİFİ İLE FACE E GİRDİĞİMDE HİÇ SORUN OLMUYOR

LÜTFEN YARDIMMM!!
VEYA AVEA GPRS AYARLARINI VERİRMİSİNİZ?
 

hakan.c

Üye
avea wap gprs ayarları otomatik gelmesi lazım
 

life1234

Üye
Çin malı iphonım var 0.facebooka baglanmı wifili nasıl yapcamı ne yapcaqımı bilen varmı kafayı yicem
 
bende de nokia n 70 var , hiç kimse cevap vermiyor . 0.facebook a girdiğim de yorumlarımda ve yazdığım mesajlar da bazı harfleri kare , 1 , boşluk şeklinde gösteriyor . yardımcı olurmusunuz lütfen !!!
 
Bunda yardımcı oluncak bısey yok kı Bazı tellerde bu sorun hep vardır faceyı gectım normal telden msj yazerken bıle arkadasınaa msjın bosluluklu gider
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...