Ben konunun adını okuyunca girdim mesajları okudum sonrada çıkıçaktim ama son mesajı okuyunca benimde mesaj yazasim geldi ya bu nasıl bi düşüncedir 200 defa bakılmış 3 mesaj varşimdi ben başka böyle bedava site var mi bilmiyorum e sana da ayıp olmasın diye mesaj mi atıcaz yani peki diyelim ki ayıp olmasın diye mesaj atım eee ne yazım arkadaşım lütfen böyle düşünme o giren 200 kişiden yarısı bu konuya sırf sana ayıp olmasın diye mesaj atsaydı sen de bunların yarısına cevap verseydin ne olurdu buranın hali 150 mesaj olurdu bu da 15 sayfa demek sen bu forumda kaçtane 6-7 sayfanin üstünde konu gördün ve de o gördüğün az sayıdaki konuları senin bu konunla eşdeğer tutabiliyor musun
--------------- Ekleme ---------------
Ayrıca sen her baktığın konuya katkıda bulunmak için (konu hakkında bilgin olmasa bile) mesaj yazıyo musun?
--------------- Ekleme ---------------
neyse çok konuştum her halde lütfen biraz daha düşünceli olalım iyi forumlar