Silinen Üye 2625978
Kapalı Hesap
horul horul uyuyokalkmaya napıyı
horul horul uyuyokalkmaya napıyı
Vardır illaartiz olan var mı içimizde ?

aslında o da zamanında iyiydiMicrosoft alıp çöp etti![]()
Microsoft zaten kendi önünü açmak için alıp çöpe attı sistemiaslında o da zamanında iyiydi
fakat onu da @DarkredBlue61 in google amcası bitirdi.
Dayattılar millete androidi o da başta iyiydi sonra bozdular
benim için halen en iyisi symbian arkideş

güzelim sistemi heba etti neyse ki java uygulamalarını, oyunlarını çalıştırıyorMicrosoft zaten kendi önünü açmak için alıp çöpe attı sistemi![]()
