SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar

csbaz

csbaz

Üye
Ben nereden kaptim bilmiyorum hep oyle yaziyorum nedense sen baktinmi avengers tema varmi
Hayır bende göremedim ama tanıtımı çeken adamda vardı.Belki onun romu farklıdır bize yediriyodur [emoji23].
 
  • Beğen
Tepkiler: T.serdar


ejdero

Üye
5.0.1 de parlaklık sıfır wifi kapalı güç modu açık %8 götürdü seninki MUH TE ŞEEM
Bende 5.0.1 Türkiye stock romu kurulu.Wifi açıkken gece 01:00'den sabah saat 09:00'a kadar %8 gidiyor.Aynı şartlarda wifi kapalı 3g açıkken sabaha kadar %3 veya %4 gidiyor.Herşey kapalı iken sabaha kadar %1 gidiyor.Bu arada senkronizasyon ve diğer herşey kapalı.Sadece Güç tasarrufu açık.Sizde durumlar nasıl ?
 
csbaz

csbaz

Üye
Bende 5.0.1 Türkiye stock romu kurulu.Wifi açıkken gece 01:00'den sabah saat 09:00'a kadar %8 gidiyor.Aynı şartlarda wifi kapalı 3g açıkken sabaha kadar %3 veya %4 gidiyor.Herşey kapalı iken sabaha kadar %1 gidiyor.Bu arada senkronizasyon ve diğer herşey kapalı.Sadece Güç tasarrufu açık.Sizde durumlar nasıl ?
Aynı durumdayız...
 
PriZm

PriZm

Üye
5.1.1'i yükleyenlerde mobil veri ile ilgili bir sorun varmı? Bende dün kendi kendine bozuldu :zzz: bildirim çubuğunda H+ yazmasına rağmen mobil veriye bağlanmıyor.
 
Son düzenleme:

murad22

Üye
Tek anlamadığım konu.Wifi açıkken sabaha kadar daha çok gidiyor.3g açıkken ise daha az gidiyor.Tam tersi olması gerekirken.
Cihaz wifi açık iken senkronizasyonu daha çok kullanır
 
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Note 4 ve 5 te Türkiye de olanlar 4g var mı canlar . Çünkü 3 te bile yok .
 
androtik12

androtik12

Üye
5.1.1'i yükleyenlerde mobil veri ile ilgili bir sorun varmı? Bende dün kendi kendine bozuldu :zzz: bildirim çubuğunda H+ yazmasına rağmen mobil veriye bağlanmıyor.
Bnde yok büyük ihtimal hat ile alakalı. H+ geldiğinde altta bulunan 2 oktan sadce biri yanıp mı internete bağlanmıyor?
 
  • Beğen
Tepkiler: PriZm

msyxcm

Üye
diğer forumlarda şebeke sorunu olduğundan vs bahsediliyor alacapım almaya korkuyorum nasıl bi telefon bu
 
PriZm

PriZm

Üye
Bnde yok büyük ihtimal hat ile alakalı. H+ geldiğinde altta bulunan 2 oktan sadce biri yanıp mı internete bağlanmıyor?
Aynen öyle. 2 gün önce başladı rom ile alakası olduğunu düşündüm ama sonra başkalarında da aynı sorun olduğunu fark ettim. Hepside benim gibi Vodafone kullanıyordu. 4.5G için portları yada ayarları değiştiriyorlar sanırım.
 
csbaz

csbaz

Üye
Note 4 N910C 5.1.1 Root

This Package roots you Note 4 with 5.1.1 rom. To use this root make sure you have 5.0.1 Bootloader installed or you will have bootloop! This package Removes Knox and Installs SuperSu,Busybox,5.0.1 Modem and Modded googymax n4 kernel.

Note : this package installs 5.0.1 modem for N910C so dont use it on any other modells!!
How to use:
1: Download the flashable zip
2: Load it on your phone
3: Install 5.0.1 Bootloader with odin and reboot in recovery (when you allready have this go to step 4
4: install the zip you downloaded above
5: reboot

DOWNLOAD Rootpackage:

Konu bu şekilde beyler.5.1.1 root u çıkmış.
 
tugrul_27

tugrul_27

Üye
Bende türkçe meali yapayım bari
1 aşağıdaki linkten dosyayı indir
2 telefona kopyala
3 5.01 bootloader Odin programında BL yada bootloader bölümüne yerleştir yükle teli yeniden recovery modda aç
4 indirdiğin dosyayı recovery üzerinden flash la yani yükle
5 teli yeniden başlat
 
tugrul_27

tugrul_27

Üye
Fakat boot loader paylaşılmamış
 
tugrul_27

tugrul_27

Üye
Hacı adam orda bootloader demiş fakat ortada bootloader yok vatandaş eğer 5.1.1 sürümüne teli yükselt miş ise bootloader da 5.1.1 olmuştur downgrade yapması lazım yani 5.0.1 bootloader yüklemesi lazım
 
androtik12

androtik12

Üye
Beyler 4.4.4 türkiye stock rom olan var mı link falan ?
 


Üst Alt