Haber Nokia'ya 3 Milyar Dolar ($) Teklif!!!

Sponsorlu Bağlantılar

teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
Nokia'ya 3 Milyar Dolar ($) Teklif!!!
Araç paylaşım uygulaması Uber, büyümesini sürdürürken ihtiyacı olan harita teknolojisi için gözünü Nokia Here Maps’e dikti. New York Times’ın haberine göre Uber, Nokia’ya Here Maps için 3 milyar dolarlık teklifte bulundu.


Dünya genelinde navigasyon cihazlarının yüzde 80’inde kullanılan Here Maps’in tek talibi Uber değil. Uygulama için BMW, Audi, Mercedes-Benz gibi otomobil firmaları ve Baidu teklifte bulunmuştu. Uber’ın buradaki ilgi sebebinin ise farklı kişilerin beraber araç çağırarak daha ucuza seyahat etmesini sağlayan UberPool’un altyapısını geliştirmek olduğu düşünülüyor.

 
  • Beğen
Tepkiler: ilyas_0177


Emre

Üye
isterse 100 milyar teklif etsin, here satılık degil kiralık ilerde lazım olacak operasyon var ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: polattt47, Yusuf0111_Oğuzhan ve muhammettvurucu
wpfurkan

wpfurkan

Üye
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu

Emre

Üye
Resmi bilgi almayı denedinizmi?
Dandik bir whatsapp 17 euro gitti 3 milyara satmak aptalca olur!!
 
asroma7

asroma7

Üye
Resmi bilgi almayı denedinizmi?
Dandik bir whatsapp 17 euro gitti 3 milyara satmak aptalca olur!!

Katılıyorum WhatsApp 17 ediyorda En iyi Haritalar servisi 3 Milyar € cuk mu edicek. Zaten Nokia satarsa kapısına hemen kilit vursun bence.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
$ Dolar Euro € değil
 

Emre

Üye
Katılıyorum WhatsApp 17 ediyorda En iyi Haritalar servisi 3 Milyar € cuk mu edicek. Zaten Nokia satarsa kapısına hemen kilit vursun bence.
nokia patentlerini satılığa çıkarsa 200 milyon eder
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
Bu haber konusu ile o haber konusu ile aynı içeriğe sahip DEĞİLDİR.
 
ilyas_0177

ilyas_0177

Üye
Bu haber konusu ile o haber konusu ile aynı içeriğe sahip DEĞİLDİR.
Konuya degil yorumlar icin yazdım ama :)
yorumlarda satılık konusu gecince otomatik olarak yazma geregi duydum ;)

Bu arada Konu icin teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
:rica:
 
  • Beğen
Tepkiler: ilyas_0177
Seglopsi

Seglopsi

Üye
Maksimum 3.5'a gider gibi geliyor bana da.
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
sendemi bürütüs :(

Neticesinde ücretsiz hizmet verebilecek google maps yazılımı mevcut ve başarısız bir yazılım da değil. Tamam here en iyisi, ancak ücretsiz çözümler daha fazla ilgi çekecektir maliyeti düşüreceğinden. 3 milyar $ da az para değil zaten o fiyatlara yarıiletken fabrikaları kurup, silisyum işleyip üretmek dahi mümkün. Ben yazdığınız kadar fazla edeceğini düşünmüyorum açıkçası.
 

Emre

Üye
dandik bir whatsapp 17 milyara gitti :(
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
dandik bir whatsapp 17 milyara gitti :(

Dandik whatsapp dediğiniz uygulamayı şuanda neredeyse her akıllı telefonu olan kişi kullanıyor. N9 için bile en çok üstünde durulan uygulama. Halen bir şekilde destek buluyor. Alanında lider durumda ve kullanıcı sayısı da her geçen gün artmakta. Kaldı ki ücretsiz bir uygulama da değil. 1-2 yıl sonra herkesin belirli bir meblağ ödeyeceğini düşünürsek aslında 17 milyar az gibi, değil mi?
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N

Emre

Üye
satılık değilmiş kiralıkmış mail cevap geldi ;)
 
kadikoy

kadikoy

Üye
satılmasa iyi olur
satılırsa komisyoncuları çıkartsınlar ,fiyatı en az 5 e katlanır.
 
Sir Ketmut

Sir Ketmut

Üye
Sanki sona bir basamak eklemeyi unutmuşlar teklifi verirken
 


Üst Alt