Öneri Reklamlardan Forumu Göremiyoruz!!

Sponsorlu Bağlantılar

Senyor Keş

Senyor Keş

Üye
    Konu Sahibi
Reklamlardan Forumu Göremiyoruz!!
eskiden böyle değildi ipini koparan reklam sayfaya doluyor o değil ofis ortamındayken birden cart diye ses veriyor kapayana kadar 10 saniye geçiyor zaten ne saçma iş anlamadım lütfen yönetim ekibinden istediğimiz şu reklamverenlere 2 3 tane sallayın :destere:
 
  • Beğen
Tepkiler: Baranbaris


mhmtkrtp

mhmtkrtp

Üye
Destekliyorum....
 
0MG90

0MG90

Üye
Reklamlardan iyi para alana kadar cevap vermeyecekler bence
Yeni forum yazılımına cevap yazdım takmıyorlar
 
Tr_SERGEN

Tr_SERGEN

Üye
evet çok rahatsız ediyor reklamlarlar
hani üstte zaten sayfayı kaplamış aşağı iniyom birden turkcell bilmemne fln reklamlar geliyor bide ses çıkmasıyla ...
 
messevim

messevim

Üye
Google Chorome ye AdbLock eklentisi kurun.. Keyfinize bakın
 
  • Beğen
Tepkiler: ByKatre
The SLayeR

The SLayeR

Üye
hele mobilden sayfayi asagi surukleyemiyorum bence maxicep reklam isini abartti baya
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic, The Shadow ve -Emre
mürteza16

mürteza16

Üye
Size yönetimden gelecek cevabı söyleyeyim: "Bu sitenin tek geçim kaynağı reklamlardır."

Daha önce de böyle bir konu açılmıştı ve böyle bir cevap vermişlerdi işte.
 
Senyor Keş

Senyor Keş

Üye
    Konu Sahibi
Anladım hacı da yani tamam reklama anlayışımiz var ama bi anda son ses açılıyor o hoş değil. reklami koyun ama vidyo olmasın her sayfada maksimum 2 tane olsun mesela.
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
Video reklam çıkıyor, kapanmıyorda. bazen sayfayı kaplıyor, çıkılmıyor. Bare üyelere gözükmesin
 
  • Beğen
Tepkiler: efeyılmaz ve The SLayeR
-Emre

-Emre

Üye
mobilde de çok sıkıntı oluyor ya reklama basmadan butonlara basana kadar canım çıkıyor yadaha önce bildirdim ama iplemediler, yine takmıcaklar bunu da.
 
The SLayeR

The SLayeR

Üye
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
Senyor Keş

Senyor Keş

Üye
    Konu Sahibi
ama üye sayısı da düşebilir eğer misafirlere de reklamlar geliyorsa. birde forumunda lavbaliyetin her gün artması var tabii.

reklamlari engellemek için adblock ise yariyormu tamamiyle?
 
The SLayeR

The SLayeR

Üye
adblock chrome gercktn ise yaryorda bazen sikinti oluyor reklamlar gerckten hele tapatalk degilde telden trayiciyla grince ayri bi sinirlik olay
 
The Shadow

The Shadow

Üye
adblock chrome gercktn ise yaryorda bazen sikinti oluyor reklamlar gerckten hele tapatalk degilde telden trayiciyla grince ayri bi sinirlik olay
O zaman kriz geçiriyorum ben mesaj düzenlemek zaten tam bir işkence tarayıcıdan girerken.
 
  • Beğen
Tepkiler: The SLayeR
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Evet bu aşırı reklam konusu bazen bıktırıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: iizz
NEXUS

NEXUS

Üye
benim reklamlardan şikayetim yoktu ama o düzenle veya cevapla diyince beyaz sayfaya yönlendirip reklam açılıncaya kadar yoktu , o olay çok can sıktı birde sayfayı yenile diyince'ye kadar düzelmemesi. tek bu gitse yeterli bence.
 
  • Beğen
Tepkiler: The Shadow
Senyor Keş

Senyor Keş

Üye
    Konu Sahibi
Evet bazen cevap yazınca seni boş bir reklam dolu sayfaya yönlendiriyor o çok can sıkıcı bişey onu koydunuz ne anlamı kaldı forumun
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Ekmek parası. :sır:
 
Senyor Keş

Senyor Keş

Üye
    Konu Sahibi



Ramazan ramazan ayıp oluye bea :D
 


Üst Alt