Toplaşın la toplaşın sıcak tatlı var :aha

Sponsorlu Bağlantılar

OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Hop geldim, sağol refikim eline sağlık.
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrgncy ve İhtiyar007


Burak Altun

Burak Altun

Üye
Yarın da sütlü nuriye dağıt hayrına abi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrgncy ve İhtiyar007
Invoke

Invoke

Üye
bir kaç yıl önce her gün 2 tane gömerdik, acayip kilo yapıyor. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrgncy ve İhtiyar007
Ccihat67

Ccihat67

Üye
Kaynak yapıyolar hocam biz hala bekliyoruz :heyo2:
 

MaxipmaN

Üye
Maceracı gelmeden yiyin
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi, mesutgaga ve OttomaN TigeR

Revengeful

Emekli Yönetici
Bizim burada 10 tanesini 5liraya satıyorlar sizin oralarda fiyat nedir ? :D kazık mı yiyoruz yoksa -.- Bunun diğer ismi de pek hoş :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak Altun ve Emrgncy
Emrgncy

Emrgncy

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: Revengeful
Silinen Üye 2480407

Silinen Üye 2480407

Kapalı Hesap
benim merak ettiğim beleş mi :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Kerhane tatlısı :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrgncy
0MG90

0MG90

Üye
:D
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Kerhane tatlısı :D
Çok sevdiğim bir Albay vardı. Uzun lafın kısası bir gün bana; sana ne ısmarlayım Gökçen diye sordu. Ben de halka tatlısı alalım komutanım çok severim dedim. Demez olaydım arkadaş adım kerhanacı oldu çıktı, :kıskıs: Sonra beni her gördüğünde vay kerhanacı vay deyip espri yapardı. Tabi ben de o vesile ile öğrenmiş oldum. :kop:
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrgncy ve Revengeful
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
:blink:
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR ve İhtiyar007


Üst Alt