
evet Lumia tasarimlarinin kopyası![]()

Görünüşe göre oval tasarımlardan vazgeçmiş artık abi...evet Samsung'un ya Tizen'li cihazı olacak ya da 5.99"lik note3.

evet Samsung'un ya Tizen'li cihazı olacak ya da 5.99"lik note3.
Eğer samsung'un ise çok iyi olmuş oval kasa tasarımından vazgeçtiği ben şahsen kasa olarak samsungta sadece s2 nin kasasını beğeniyorum![]()

Bence de biraz değişiklik iyi olur.Eğer samsung'un ise çok iyi olmuş oval kasa tasarımından vazgeçtiği ben şahsen kasa olarak samsungta sadece s2 nin kasasını beğeniyorum![]()

Aynen abi
Bence de biraz değişiklik iyi olur.![]()
Mesela hep köşeli ve mat kaplamalı renkli cihazları beğenmişimdir bence daha modern ve şık duruyor 
