Evols™ [26.06.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

Scuderia.

Scuderia.

Üye


achambo

achambo

Üye
abi 8 sayfa sembol çıkmış eklersin dimi:)
 
achambo

achambo

Üye
tmm abi :)
 

karabay1905

Üye
ROM patcher yükledim ama girerken sys/bin/patcher*.LDD not found diye bir hata veriyor nasıl düzelir bu effect yükleyemiyorum
 

1995erol1995

Üye
navigasyonu kullanabiliyormuyuz ?
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
Hakan e6 içinde yazılım çıkartsan sana testerlık yaparım. Senin paylaştığın modlar çalışıyo kendim modlayıp flaşlamıştım şuan kullanıyorum ama kabuk temayı değiştiremedim birde duvarkağıdı gömdüm mü telefon açıldığında siyah ekran oluyo o gözükmüyo. e6 için özel olan modlarıda gönderebilirim sana. yapıcaksan ayarlayalım birşeyler
 

1995erol1995

Üye
nokia haritalar yüklümü navigasyonu kullanabilicekmiyiz ??
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Hakan e6 içinde yazılım çıkartsan sana testerlık yaparım. Senin paylaştığın modlar çalışıyo kendim modlayıp flaşlamıştım şuan kullanıyorum ama kabuk temayı değiştiremedim birde duvarkağıdı gömdüm mü telefon açıldığında siyah ekran oluyo o gözükmüyo. e6 için özel olan modlarıda gönderebilirim sana. yapıcaksan ayarlayalım birşeyler

valla yardım edersen birlikte e6 içinde evols yazılımı yaparız. 20 den sonra irtibata geçelim seninle kardeş


- - - Eklendi - - -

nokia haritalar yüklümü navigasyonu kullanabilicekmiyiz ??

güncellemelerden isteğe göre yükleniyor


- - - Eklendi - - -

yeni gün widgetimiz :)

 

MaxipmaN

Üye
iphone tarzı tema efekti ve iyi bir yazı tipi dahil olmalı :oke:
 
OmerulFarukTurk

OmerulFarukTurk

Üye
20sinden sonra düzelicek ben fp3 e döndüm istersen dosyaları veriyim
yok ztn yuklemedım her gırdıgımde hatalı yazdıgı ıcın sordum duzeltılırse bende yuklıcem ıste yınede saolasın bu sıtenın bu huyunu sevıyom herkeste bı yardım etme cabası :D
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye


valla yardım edersen birlikte e6 içinde evols yazılımı yaparız. 20 den sonra irtibata geçelim seninle kardeş


- - - Eklendi - - -



güncellemelerden isteğe göre yükleniyor


- - - Eklendi - - -

yeni gün widgetimiz :)


Yardım ederim kardeş 20sinde tekrar hatırlatırım ben sana birlikte hallederiz
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Scuderia.

Scuderia.

Üye
Hakan telefon güncellemesi çıkmış 2. nesillere varmı haberin sorun olurmu güncellesek ?
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Hakan telefon güncellemesi çıkmış 2. nesillere varmı haberin sorun olurmu güncellesek ?

şimdi sen söyleyince baktım gördüm.. güncellerseniz evols gider.


- - - Eklendi - - -

yada bu başka bişeydir.. Şuan ben yükleyip deneyemem eğer sürüm değişirse eski evolsa dönemem ve cfw yapacak zammanım yok. Yükleyenlerden bilgi alıp yükleyin. Sonra evolsuz kalmayın :)
 

timuçin

Üye
abi internette video izlerken kapanıyo bazen bide şarj çok çabuk bitiyo kullanmadığm halde
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
abi internette video izlerken kapanıyo bazen bide şarj çok çabuk bitiyo kullanmadığm halde

tarayıcı orjinalde sorunlu güncelleme ile tarayıcı sotununu minimuma düşürücem. Kullandığın uygulamalar arka planda çalışıyorsa onlar şarjı yer
 
achambo

achambo

Üye
sosyal açılıyo ama tweet yüklerken olmuyo yani çalışmıyo
 


Üst Alt