Scuderia.
Üye
Hmm anladım
tarih yok ama 20 de başlayıp kim ne istiyorsa istekler doğrultusunda en çok istenilenleri göz önüne alıp yazılım için uygunsa ekleyip 10 cfw de bitince yayınlıycam.
Hmm anladım
tarih yok ama 20 de başlayıp kim ne istiyorsa istekler doğrultusunda en çok istenilenleri göz önüne alıp yazılım için uygunsa ekleyip 10 cfw de bitince yayınlıycam.
abi 8 sayfa sembol çıkmış eklersin dimi![]()
ROM patcher yükledim ama girerken sys/bin/patcher*.LDD not found diye bir hata veriyor nasıl düzelir bu effect yükleyemiyorum
Hakan e6 içinde yazılım çıkartsan sana testerlık yaparım. Senin paylaştığın modlar çalışıyo kendim modlayıp flaşlamıştım şuan kullanıyorum ama kabuk temayı değiştiremedim birde duvarkağıdı gömdüm mü telefon açıldığında siyah ekran oluyo o gözükmüyo. e6 için özel olan modlarıda gönderebilirim sana. yapıcaksan ayarlayalım birşeyler
nokia haritalar yüklümü navigasyonu kullanabilicekmiyiz ??

yok ztn yuklemedım her gırdıgımde hatalı yazdıgı ıcın sordum duzeltılırse bende yuklıcem ıste yınede saolasın bu sıtenın bu huyunu sevıyom herkeste bı yardım etme cabası20sinden sonra düzelicek ben fp3 e döndüm istersen dosyaları veriyim

valla yardım edersen birlikte e6 içinde evols yazılımı yaparız. 20 den sonra irtibata geçelim seninle kardeş
- - - Eklendi - - -
güncellemelerden isteğe göre yükleniyor
- - - Eklendi - - -
yeni gün widgetimiz
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
iphone tarzı tema efekti ve iyi bir yazı tipi dahil olmalı![]()
Yardım ederim kardeş 20sinde tekrar hatırlatırım ben sana birlikte hallederiz

iphone tarzı tema efekti ve iyi bir yazı tipi dahil olmalı![]()
Hakan telefon güncellemesi çıkmış 2. nesillere varmı haberin sorun olurmu güncellesek ?

abi internette video izlerken kapanıyo bazen bide şarj çok çabuk bitiyo kullanmadığm halde
