Büyük Buluşma...

Sponsorlu Bağlantılar



balcolu

balcolu

Üye
Benimde ingilizce sınavım var. Allah herkese kolaylık versin. Banada dua edin.
 
jackalmami

jackalmami

Üye
Allah zihin açıklığı versin hepimize
 
  • Beğen
Tepkiler: .Behzat Ç.
doctorrr

doctorrr

Üye
benimde mat sınavım var abiler :halay3:
 
MrTech

MrTech

Üye
aynen doktor ve edebiyat şiir var ezberleyemıyorum ya :( muhammed abimızin yeri ankara etimesgut çıkmış :)
 
__xXx__

__xXx__

Üye
sa millet nasılsınız ne var ne yok geceniz hayırlı olsun

- - - Eklendi - - -

kimse yok :zzz:
 
.Behzat Ç.

.Behzat Ç.

Üye
As :)
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Okula gitmeden Tarık abimi kırmamak adına bir uğrayayım dedim :) daha yeni gördüm burayı da :(
 
MrTech

MrTech

Üye
matematik yazılım fena değildi :) şiiride haftaya okutcak oley :D
 
otostopçu

otostopçu

Üye
geometri :vur
 
Türe

Türe

Üye
Benim de normaldi )):
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye


10. sınıfta 45 45 46 almıştım en kötü dersimdi :ehe
Bizim okulda pek yüksek not alan olmaz hocalar anadolu lisesi ayağına kazık soru sorarlar :zzz: Bu sefer enteresan oldu ama iyi çalışmıştım :ehe Dediğimiz gibi yüksek alırsak biz aldık düşük alırsak hoca verdi :ehe


- - - Eklendi - - -



Why Hi One Why :D :kop2: Ben de edebiyatı iyi yapıyorum bu sene zevkli de :D
Geometri var perşembe günü hadi bakalım :)
 
Türe

Türe

Üye
Bizim de yarın ing. çarşamba edebiyat perşembe geometri cuma neydi ki kimya quizi + perşembe biyoloji quizi :ah
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
codblackops2

codblackops2

Üye
:hmmm
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Bizim de yarın ing. çarşamba edebiyat perşembe geometri cuma neydi ki kimya quizi + perşembe biyoloji quizi :ah
O ne yahu yuh be :ah Kardom itü yü veya istanbul'u istiyorsak katlanacaz :ehe
 


Üst Alt