valent
Üye
Tercih meselesi sizin gibi memnun olmayanlarda var çok memnun olanlarda bende ikisinin arasındayım.n8 ile symbian benim için bitmiştir
bu son symbian
Tercih meselesi sizin gibi memnun olmayanlarda var çok memnun olanlarda bende ikisinin arasındayım.n8 ile symbian benim için bitmiştir
bu son symbian
hafıza kartı + belle king olacak![]()

bir sürü konu açıldı ve cevaplandı bu sorular.. araştırırsanız cvbını google dada bulursunuz.. ama size kısa ve öz bir açıklama... Carla 1 ghz cihazlar için çıkacak. Donna da çift çekirdekliller için çıkacak.. yani anlıycan senin tel belle ndi!!! o kadar.. gerisini kaldıramıycak.yani 2 yıl içinde mort olcak..ama şunu söyleyebilirim.. carla ve donna da çok geç gelcek o tellere.. Nokia alışkanlık yaptı çünkü, toparlayamıyor sistemleri ve hep geç çıkarıyor.. bizde bekliyoruz ha çıkcak ha çıkcak diye..Bu carla ile donna hakkında resmi bi açıklama var mı ? Nokia son Belle dememiş miydi :S sonrasında çıkıcak yazılımlar service pack tarzında iyileştirmeler olucak denmişti.
olabilirCarla Cfw olarak gelir ruslar sayesinde![]()

