Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Hangi Telefonları Kullandınız?
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
minoo
Üye
Aaa evet ben de K750i kullanmıştım
greenmile
Üye
niye yazmadın o zaman onun canı yok mu
minoo
Üye
Unuttuum Daha hatırlamadığım çok var ya
Çok tel kullandım ben.
greenmile
Üye
para bol olunca kullanır tabi insan ben cebimde telefon kartı taşıdığım günleri bilirim telf kulübesi evim olurdu ahh fakirlik ühühüüh
minoo
Üye
Parayla alakası yok ki ya elime geçeni kullandım Star en lüx olanı işte
Hiç telefon kulübesinden görüşme yapmadım ben
greenmile
Üye
bakma bi kere falan yaptım bende o da 155i falan arıyoduk ufakken arkadaşlarla işletmek amacıyla
'Davut
Üye
İlk Telefonum 3500 Classic di Bir sene sonra N73 Me Bir sene sonra Samsung Monte Bunada bir sene oldu yaklaşık değiştirecem ama Şurda askere 6 ay kaldı Askerden gelince Kralını alırım herhalde...
mert_1047
Üye
SE T290i
Nokia 3650 (T290i nin üzerine 10 lira vererek almıştım 2 gün sonra elimde kaldı aşırı yüklenmeden sahibine geri verdim cihazımı geri aldım)
Tekrar T290i
Xelibri X4
5800 Xm
Şuanda Nokia N900
Silinen Üye 2149105
Kapalı Hesap
hep nokia kullandım yahu
3200
7610
n95
n85
c7 şu an kullamıyorum
Silinen Üye 166392
Kapalı Hesap
Ericsson T28S (ilk telefonum)
Siemens C55
Siemens A55
Sony Ericsson T100 (çok severdim keratayı )
Siemens M55 (altına takılan kamerası vardı.görmemiş gibi paso fotoğraf çekerdim )
6600 (ilk 0 telefonum)
Sony Ericsson K750i
Meyzu M6600
Nokia 6630
Nokia 5800 XM
nsoftg
Üye
ilki 7 yaşında takoz ericsson (şu telsiz bozması) sonra 5110 ,3310,1100,se j100i,6600,e50,e250,n73+çin malı bi telefon,5800+nokia c5-03 ve hatırlamadıgım 4 telefon
Ben sayamam yaa elime geçmeyen telefon çok azdır çok bilinenlerden
İlk telefonum Sony Ericsson T100'dü. Ne severdim
İkincisi Nokia 3310
Diğeri Nokia 7210
Diğeri Nokia 3100
Diğeri Nokia 1112
Diğeri E250 (Hala çekmecemde )
Diğeri Nokia 7370 (çok güzeldiii)
Diğeri Nokia'ydı ama hatırlamıyorum modelini bulamadım
Diğeri Samsung E250 (yeniden)
Diğeri Samsung Star 5233 (şu anda kullandığım)
Vee diğer kullandığım tel ise 1112