Samsung S8003 Jet GPS kullanımı

Sponsorlu Bağlantılar

kaan46e

Üye
arkadaşlar route 66 cd sini kaybettim ne yapacam lütfen yardımcı olun size zahmet telefonum samsung 8003 jet şimdiden yardımcı olacak arkadaşlara teşekkür.... acil acil acil

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar route 66 cd sini kaybettim ne yapacam lütfen yardımcı olun size zahmet telefonum samsung 8003 jet şimdiden yardımcı olacak arkadaşlara teşekkür.... acil acil acil
orjinal cd olmaması bir eksiklik yaratırmı ne yapacaz:hmmm
 


blut_hy

Üye
mrb arkadaslar bir sorum olucak bilen varsa yardımcı olsun lutfen benım sorunum navigasyonla ılgili haritam falan herseyım var kendı evimi bile buldum ordan :D ama arabalardaki gps gibi bir nokta isaretleyip benı oraya ses komutlarıyla goturemıyomu bunun gps onu yapan warsa burdan anlatırsa sevinirim tsk
 

kendimler

Üye
arkadaşlar 8003 için tema varmı acaba
 

DeliMavi_xx

Üye
Öncelikle yeni olduğum için sitedeki herkesi selamlıyorum.

Birkaç gün önce Samsung S8003 aldım. Masa üstünde müzük çalar ve radyo imgeleri silinmiyor. Masaüstünde bu uygulamalar ne yaptıysam silinmedi. Bana bu konuda yardımcı olur musunuz?
 

curcuna05

Üye
perfect-strom/ dostum çok teşekkür ederim, bilgilendirdiğin için, işim halloldu Allah razı olsun..
 

alix90

Üye
bu linkten gps navigator için route 66 yı indirebilirsiniz sonra dosyayı hafıza kartına kopyalayın ben denedim oldu
 

cafit_141

Üye
Valla arkadaşlar herkese paylaşımlarından dolayı teşekkür ederim. Hepsini okudum yorumların ve ortaya karışık bişeyler yaptım nasılsa yüklendi valla şimdilik sorun yok gibi:)
 

yakup78

Üye
arkadaşlar deneyimlerinizi paylaştıgınız için teşkler
 

mesdi

Üye
benim çalışıyordu ama şimdi navigasyona tıkladıgımda yeterince kaynak yok .bazı uygulamaları kapatın veya daha sonra tekrar deneyin diyor nedendir bilen var mı? lütfen yardım giremiyorum şimdi
 

sf1905

Üye
slm arkadaşlar bütün yorumları okudum ama kimse şu konuda bir bilgi vermemiş bu yazdıklarınızı uygularken nagivasyonu kullanıyorken kontör vb gidiyor mu ya da sadece ilk harita vb ayarları sırasında mı gidiyor ? bilgilendirirseniz çok sevinirim arkadaşlar...
 

cafit_141

Üye
Sadece ilk lisans ayarlarını alırken ücret gidiyor onun dışında herhangi bir ücreti yok...
 

06best

Üye
arkadaş route 66 yı arasana
 

afsim

Üye
ÇILDIRMA ÇILDIRMA NAVİGASYONA GİR ANA MENÜSÜNÜ AÇ ROUTE 66 EKSTRA YA TIKLA HARİTALARA TIKLA
TURKEY TA 2009 QI HARİTA YANINDA KİLİT SİMGESİ OLAN HARİTA VAR İSE KİLİT AÇIK DEĞİLSE SEÇ LİSANS ANAHTARINI EŞİTLE DE EĞER HARİTALARA GRDĞNDE TURKEY TA 2009 YOKSA ROUTE 66 MAĞAZASINA TIKLA
BİR DEFALIK NETE BAĞLANACAKSIN
AÇILAN MENÜDEN YOL HARİTALARI KISMINDAN TÜRKİYE HARİTASINI BUL İNDİR AYNI ŞEYİ EKSTRA MENÜSÜNE GİRİNCE NAVİGASYONU SEÇİP TURKEY SÜR VE YÜRÜ HARİTASINI DA İNDİR. KİLİDİNİ AÇ SONRA KULLANABİLİRSİN
(ORJİNAL HAFIZA KARTI DIŞINDA BİR HAFIZA KARTI KULLANYRSAN ORJİNALDEKİ BİLGİLERİ YENİ ALDIĞINA KOPYAlaman lazım) hadi kolay gelsin

kardeş verdiğin bilgiler için tşkkrler.
orjinal karttakı bilgiler silinmiş ise ne yapmamız gerekiyor.
cd deki route 66 programını başka bir hafiza karta yüklersek olurmu?
ben denedim fakat sokak henüz dijitalleşmemiş diye bir yazı çıkıyo, navigasyonda sokaklar yok.numaralar yok harita var ama işe yaramıyor.

--------------- Ekleme ---------------

Selam arkadaşlar. route 66 sorunu yaşayan arkadaşlar route66 türkiye sitesine girerek sorunlarına çare bulabilirler.
 

cafit_141

Üye
Ya arkadaşlar ben bu navigasyonu nasıl kullancam. Programı yükledim sorunsuz, senkronizasyon falan tamam ama güzergah giriyorum sür diyorum bir türlü tepki alamıyorum telefondan. Gps konumu aldırıp ordan bi yer yazıp gideyim dedim ama dakikalarca bekliyor hatta bazen saati buluyor konumumu bulması zaten o saatten sonrada ben sıkılıp kapatıyorum. Bunun daha kolay bir yolu var da ben mi bilmiyorum acaba? Bir bilen arkadaş yardımcı olursa çok sevinirim. Şİmdiden teşekkürler...
 

sserdar93

Üye
arkadaşlar bir şey sormak istiyorum.Jet teki bu gps in internete bağlanması gerekiyor mu??
 

geogirl

Üye
güzergahta giderken geçilen sokaklarla varılacak sokaklar vaddeler arasında asenkronizasyon oluyor. 3 sokak önceki sokağı geç söylüyor filan. programdan mı yoksa telden mi kaynaklı acep? route66dan başka bişey kurulmazmı buna acaba?
 

salocan82

Üye
arkadaşlar ben telefonu arkdaşımdan satın aldım ve hafıza kartı yoktu.telpanın sitesinden gerekli programı indirdim hafıza kartına attım.gps verileri güncelledim gps konumundan giriyor ve enlem boylamı alabiliyorum.buraya kadar yapabildim.hafıza kartına attığın samsungnavigator programı otomatik kurulumu başlatmıyor manuel olarak dosya yöneticisinden açayım dedim ordanda desteklenmeyen dosya biçimi yazıyor.uygulamalar ve telefon ayarında gemi dümeni gibi olan simgeli bişey yok.bütün forumu okudum ama yapamadım.bana yardımcı olursanız çok çok ama çok sevinirim.lütfen uğraşamam demeyin.kafayı yemek üzereyim.
 

saheser21

Üye
kutunun içinden çıkan royte66 cd sini upload ederseniz sevinirim arkadaşlar telefonuma format atmam lazım tşkürler
 

vuslat3466

Üye
ya arkadaslar merabalar bana yardım edın lutfen Ben jet ı yenı aldım ancak ıkıncı el cd falan yok navıgasyon yuklemek kullanmak ıstıyorum bana yardımcı olursanız çok sevnırım acıl yardımlarınızı beklıyorum.
 

yalnızkurt666

Üye
navking.com agiriyorum ama harita için ücret istiyor bumu nasıl hallediyorsun
 


Üst Alt