maxibrk
Üye
Allah iyilik versin.Iyiyiz Burak seni sormalı![]()
Ben de iyiyim şükür...Allah iyilik versin.Iyiyiz Burak seni sormalı![]()
Ben de iyiyim şükür...Yok yaw öylemiydiKada , kanka veya dosttan öte olarak kullanılıyor![]()



Ben de hayat mağdurları diye mi konu açsam acep
Okul mağdurlarıymış, peeh...
Rüyandamı GördünBen de hayat mağdurları diye mi konu açsam acep
Okul mağdurlarıymış, peeh...
Aylar sonra
