Mesaj Artırmak Hakkında

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
    Konu Sahibi
Mesaj Artırmak Hakkında
Bugünlerde Sıklıkla Benim Konularımı aratınca Hep aynı kişiler Aynı mesajı yazmış Mesajın gönderilme tarihine bakınca her 30 sn.de bir mesaj yazılmış yani tema veya oyun konusunda indirmeden veya gözden geçirmeden sadece Mesaj yazarak mesajlarını çoğaltmak isteyen bi takım insanlar var adminler bunlara bi çözüm bulunursa seviniriz... :bigstar:
 


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
diyene bak..:ehe
 
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
    Konu Sahibi
Ben öyle demiyorum hep aynı mesajları yazıyorlar mesaj arttırmak için ben en azından düzgün bişey yazıyorum
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
iyi tamam..:ehe
 
Aziz™

Aziz™

Üye
ama böyle şeylerede karışmak yersiz bir durum.msj hakkının yükseltmek isteyen forum kurallarını çiğnemediği sürece istediğini yapar.buna karışmak doğru olmaz.sonuçta herkes kendini istediği yerde görmek için çabalar şu veya bu şekilde bu yüzden bunlarla kafa yormak ve şikayet etmek yerine bu durumları mazur görmek daha mantıklı
 
Ozan

Ozan

Admin
ama böyle şeylerede karışmak yersiz bir durum.msj hakkının yükseltmek isteyen forum kurallarını çiğnemediği sürece istediğini yapar.buna karışmak doğru olmaz.sonuçta herkes kendini istediği yerde görmek için çabalar şu veya bu şekilde bu yüzden bunlarla kafa yormak ve şikayet etmek yerine bu durumları mazur görmek daha mantıklı
her konuya sıradan teşekkürler, saol benzeri aynı mesajı yazmadığı sürece ( spam yapmak diye tabir ediyoruz bu durumu ) her konuya mesaj yazmakta özgürdür her üye ... Bunun bir çözümü yoktur bu bir sorun da degildir sonucta üye aktif olmak istiyordur aktif olmak için çaba sarfediyordur her konuya diyecegi birşey vardır.

Bunun değerlendirilmesi, yazdıgı mesajların boş olup olmaması ile alakalı daha çok
 
Aziz™

Aziz™

Üye
tabiki öyle ama olayın genel boyutuna bakılırsa bu kadarda sıkmamak lazım üyeleri.sonuçta kalkıp sen niye saol yazdında soğol kardeşim emeğine sağlık diye yazmadın şeklinde üyelere çatamayız.dediğin gibi aykırı msjlar zaten gerekli işlemlere tabi tutuluyor ama aykırı olmayan msj türleri kurralar çerçevesinden çıkmadığı sürece kim ne şekilde yazarsa sorun olmamalı bence
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Suistimal ve bu zihniyet hakim oldukça hiçbir çözüm getirilemez ...
 
haltie

haltie

Üye
bu konu ne dipsiz kuyuymuş.her mesaja saol yazan biri 5000 mesaj yazsa nolucak herkes bilir onu zaten.bırakalım bu gereksiz tartışmaları bu konunun çözümü yok.zaten yasaklarla düzelicek bir şey değil bu suçu kendimizde de arayalım.
 
Aziz™

Aziz™

Üye
bu konu ne dipsiz kuyuymuş.her mesaja saol yazan biri 5000 mesaj yazsa nolucak herkes bilir onu zaten.bırakalım bu gereksiz tartışmaları bu konunun çözümü yok.zaten yasaklarla düzelicek bir şey değil bu suçu kendimizde de arayalım.


:oke:
 
rapman

rapman

Üye
bence rütbe atlamak mesaj sayısıyla değil aldığı teşekkür sayısıyla olsa daha güzel olurdu.sizce ?
 
mumi_abi

mumi_abi

Üye
rütbeler konuya göre olsa daha iyi olur bnce emek harcanmış olur en azından
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Boş mesaj boş konudan iyidir ... Boş mesaj üyeyi , boş konu ise forumu kirletir ...
 
haltie

haltie

Üye
Boş mesaj boş konudan iyidir ... Boş mesaj üyeyi , boş konu ise forumu kirletir ...

Enes atasözü gibi laf ettin.çok doğru bence buna sonuna kadar katılıyorum boş konularada sonuna kadar karşıyım bak ama çok güzel dedin valla tebrik ederim boş mesaj üyeyi boş konu forumu kirletir:oke: :alkis
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
:bigstar:
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
siz mesajları boş gibi düşünüyorsunuz fakat bazı arkadaşlarımız da bir teşekkürü çok görmeyin düyor o zaman konulara teşekkürler eline sağlık yazılmamalı mı yani benim en çok sarf ettiğim kelimelerdir bunlar bardağa hep aynı taraftan bakmamak lazım
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
siz mesajları boş gibi düşünüyorsunuz fakat bazı arkadaşlarımız da bir teşekkürü çok görmeyin düyor o zaman konulara teşekkürler eline sağlık yazılmamalı mı yani benim en çok sarf ettiğim kelimelerdir bunlar bardağa hep aynı taraftan bakmamak lazım

Tabiki teşekkür ettiğini belirtmek için "teşekkürler,sağol" diyeceksin ama bunu suistimal edenler de var malesef :)
Her konuya "saol" yazan üye de var hani "sağol" da yazmıyor ...
En fazla ne olur dersen spam mesaja girer yazdığı mesajlar ...Uyarılır, dinlemezse mesajları silinir veya uyarı alır... Tam bilmiyorum :)
 
rapman

rapman

Üye
dediğim gibi mesaj sayısıyla yada konu sayısıyla rütbe almak güzel olmaz.lakin teşekkür alma sayısıyla rütbe alınsa çok daha güzel olur ( ama bu seferde forumda kimse konuya mesaj yazmaz :ehe )
 
Emir

Emir

Üye
her konuya sıradan teşekkürler, saol benzeri aynı mesajı yazmadığı sürece ( spam yapmak diye tabir ediyoruz bu durumu ) her konuya mesaj yazmakta özgürdür her üye ... Bunun bir çözümü yoktur bu bir sorun da degildir sonucta üye aktif olmak istiyordur aktif olmak için çaba sarfediyordur her konuya diyecegi birşey vardır.

Bunun değerlendirilmesi, yazdıgı mesajların boş olup olmaması ile alakalı daha çok
Eline Saglık ozan çok güzel açıklama yapmışın :D Herkez aynı mesajı konulara yazmassa herhangi bir problem yaratmaz (NO SPAM)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt