Godfather
Üye
vayy kerata sen tam Kayserili oluşsun..![]()
eee naptınız abi

vayy kerata sen tam Kayserili oluşsun..![]()

tahmin ettim..
--------------- Ekleme ---------------
yerlisim abi![]()



vayy kerata sen tam Kayserili oluşsun..![]()






Hasan da yerlisiyim abi demez mi 

Allah ' ım yaaaaHasan da yerlisiyim abi demez mi
![]()




Allah ' ım yaaaaHasan da yerlisiyim abi demez mi
![]()


kendisiyle iyi arkadaşız...Hasan biz koptuk , yere yattık resmen
Bu arada Mehmet harbi takıldı![]()

ohooo sen biraz Fransız kaldın..anlatmaya kalksak uzun sürer..ta orta sayfalardan başlaman gerekiyor..![]()

ne biliyim şöyle 10 dan falan başla işte..sayfa kaçtan başlıyım abi![]()

aman dur Güven şimdi birde Hasan takılmasın peşime..

Tamam Hocam Tamam , durdum vallaha 
ne biliyim şöyle 10 dan falan başla işte..![]()

yok konu 1 den başlamıyor..boşuna yorulma benim devreye girdiğim sayfalardan başla..en iyisi 1den başlıyım ben![]()

yok konu 1 den başlamıyor..boşuna yorulma benim devreye girdiğim sayfalardan başla..![]()

1den okumak daha eylenceli abi20.sayfa Hasan![]()

2010 a hep beraber girelim bütün yılımız hep beraber geçsin


