frknkyhn
Üye
İlk SAhibinden 5800 * 150 Tl Acil *14.02.2013 Güncel
İLAN GÜNCELDİR ARKADAŞLAR 14.02.2013.
Arkadaşlar telefonun ilk sahibiyim haziran 2010 da aldım model yükseltmek için satıyorum telefon temiz ekranında biraz çizik var kullanıma bağlı olarak şimdiden söyliymde sadece kalemi ve kulaklığı yok kutusu faturası vb var. Fiyat 150 TL'dir.Ankara içi elden olursa daha iyi olur diğer illerden almak isteyen olursa ön[/URL][/IMG][/URL][/IMG][/URL][/IMG][/URL][/IMG]ce havale sonra kargo olarak gönderebilirm .
Arkadaşlar telefonun ilk sahibiyim haziran 2010 da aldım model yükseltmek için satıyorum telefon temiz ekranında biraz çizik var kullanıma bağlı olarak şimdiden söyliymde sadece kalemi ve kulaklığı yok kutusu faturası vb var. Fiyat 150 TL'dir.Ankara içi elden olursa daha iyi olur diğer illerden almak isteyen olursa ön[/URL][/IMG][/URL][/IMG][/URL][/IMG][/URL][/IMG]ce havale sonra kargo olarak gönderebilirm .




