Anußis
Üye
Nokia X6 Önemle Duyurulur ! OKUYUN !
ÖNEMLE DUYURULUR TEŞEKKÜR EDERİM
Nokia İle Turkcell anlaşmalı TÜRKİYE'ye getirilen X6 16 GB Tüm mağazalardan artık kalkıyor . Çoğu Telefoncuya sorduğunuzda Elimizde kalmadı sorusunu alıyoruz .Stoklarda kalanlar ise 850 tl arası bir fiyatla satılıyor ben bolu-ankara-eskişehir ve erzurumda gezdim çoğusu elimizde kalmadı dedi bazıları ise var fiyatı 800 ila 850 tl dediler. 16 GB Artık sadece Turkcellin kontratlı versiyonu olarak satılacak ve asla diğer mağazalara getirilmesi yasaklanacak acıklaması yapıldı. Telefonu almak isteyenler son günlerini yaşarken alamayanlar ise 1300 tl gibi turkcellden kontratlı bir fiyatla almak zorunda kalacaklar...
111 TL *12Ay =1332 TL Yapıyor 16 GB Versiyon
Bununla beraber 8 GBlik versiyonun çok satması yönünde bir ilerleme olabilir ... '' 5800 gibi''111 TL *12Ay =1332 TL Yapıyor 16 GB Versiyon
ÖNEMLE DUYURULUR TEŞEKKÜR EDERİM


