Beşiktaş seriyi bozmadı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
lovestar

lovestar

Üye
    Konu Sahibi
Beşiktaş seriyi bozmadı


Üst üste aldığı galibiyetlerle zirveye iyice yaklaşan Beşiktaş, tek farklı skorlarla kazanma geleneğini bu hafta da sürdürdü. Ankaragücü'nü konuk eden Siyah beyazlılar, rakibini 1-0 mağlup ederek zirveye bir adım daha yaklaştı.


Kayseri mağlubiyetinin ardından oynadığı 3 maçı tek farklı skorlarla kazanan Beşiktaş, Wolfsburg maçı öncesi büyük önem taşıyan Ankaragücü maçına iki ön libero ile çıkınca hücumda çok etkili ataklar gerçekleştiremezken, 16. dakikada İsmail'in uzak mesafeden attığı şut El Yasa'nın kafasına çarpıp yön değiştirince 1-0 öne geçti. Maç boyunca çok kontrollü bir oyun ortaya koyan Beşiktaş karşısında Ankaragücü de etkili bir atak geliştiremeyince skor değişmedi ve Beşiktaş, hükmen kazandığı Ankaraspor maçının ardından 5. maçını da tek farklı kazanarak yoluna devam etti.​
Bu galibiyetle Beşiktaş puanını 21'e çıkarırken, Ankaragücü 12 puanda kaldı.​
BEŞİKTAŞ-MKE ANKARAGÜCÜ: 1-0
STAT İnönü
HAKEMLER: Halis Özkahya, Ekrem Kan, Orkun Aktaş
BEŞİKTAŞ: Rüştü, İ.Toraman, Sivok, Ferrari, İsmail, Fink, Ernst, Nihat (Dk. 46 Ekrem), Tello (Dk. 57 Tabata), Yusuf, Nobre (Dk. 80 Bobo)
TEKNİK DİREKTÖR: Mustafa Denizli
MKE ANKARAGÜCÜ: Serkan, El Yasa (Dk. 64 Emre), Ediz, Koray, Broggi, Weeks, Hürriyet, Murat(Dk. 64 Aydın) , Adem, Ceyhun (Dk. 81 Barbaros), Meye
TEKNİK DİREKTÖR:
Hikmet Karaman


GOL: Dk. 16 İsmail
SARI KARTLAR: Broggi, Ediz, İbrahim Toraman, Meye, Ferrari

İLK YARIDAN DAKİKALAR
6. dakikada Nihat'ın soldan kullandığı korner atışında altıpasta ön direkte yine Nobre topla buluştu. Bu oyuncunun kafa vuruşunda, kaleci Serkan'ın çizgi üstünde çeldiği meşin yuvarlak taca çıktı.

GOL. 16. dakikada Beşiktaş'ın kullandığı korner atışında, ceza alanı içinde kafalardan seken topu, ceza alanı dışında sol çaprazda önünde bulan İsmail'in sert ve düzgün vuruşunda, savunmaya çarpan meşin yuvarlak, kaleci Serkan'ı yanıltarak ağlarla buluştu: 1-0

44. dakikada İsmail, soldan son çizgiye indiği anda güzel bir orta yaptı. Ancak Nihat'ın kafa vuruşu sonrasında arka direkte Nobre'nin dokunamadığı meşin yuvarlak taca çıktı.

İKİNCİ YARIDAN DAKİKALAR
60. dakikada İsmail'in soldan ortasında ceza alanı içinde Nobre'den önce topa müdahale eden Ediz, meşin yuvarlağı kornere gönderdi. Aynı dakika içinde Tabata'nın sağdan kullandığı korner atışında savunmadan seken topu ceza alanı dışında önünde bulan İsmail, rakibini geçtikten sonra sert vurdu, ancak meşin yuvarlak yandan az farkla auta gitti.

70. dakikada Ceyhun'un sağdan kullandığı korner atışında ceza alanı içinde oluşan karambolde Adem, önünde bulduğu topa vurdu. Ferrari'nin kale önünde müdahale ettiği meşin yuvarlağı, bu sefer Meye tamamlamak isterken, Sivok kornere attı.

88. dakikada Beşiktaş atağı bir anda Ankaragücü hücumuna döndü. Orta sahada topu alan Aydın, meşin yuvarlağı Teo Weeks'ı bıraktı. Bu oyuncunun sert şutunda, kaleci Rüştü topu çelerken, altıpasta Hürriyet'in müdahale etmeye çalıştığı topa Rüştü sahip oldu.
Beşiktaş, karşılaşmayı 1-0 kazanarak son haftalarda yakaladığı çıkışını sürdürdü.
 


DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Maçı izlemedim ama , 1-0 , 1-0 gitmez bu şekilde. Nereye kadar..Bir kere Beşiktaş maçını izlerken ben sıkılıyorum , kapatıyorum kanalı açıkcası...Karşısına güçlü bir takım , apışıp kalır..
Bu Beşiktaş ın , Fenerbahçeye direneceğine inanmıyorum....!
 
lovestar

lovestar

Üye
    Konu Sahibi
yok güzel maçtı.pozisyonlarımız vardı.zevkli bir mücadele oldu.farkada gidebilirdik.fenere gs ye yenilsek te olur.diğerlerini yeniyoruz nasılsa.lig bizim için yeni başlıyor.düşüş dönemini erken yaşamamız iyi oldu.biz sıramızı savdık.artık sıra siz de.hem iki takımın birbirini yemesi bize yarıyor.her fb gs derbisinden sonra iki takım da başarısız sonuclar almaya başlıyor.biz gene aradan sıyrılır son haftalara doğru şampiyonlugumuzu ilan ederiz...
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Mesut'um , geçen seneyle kıyaslama artık. Fenerbahçe ve Galatasaray ın bu sene formda olması çok şey değiştirdi...Beşiktaş 3.büyüklerin arasında en kötü oynayanı kesinlikle.. 1-0 lar sizleri ümitlendirmesin..Beşiktaş oyun olarak ortaya hiçbirşey koymuyor. Çok sıkıcı geçiyor maçları şahsen ben sıkılıp kapatıyorum kanalı...Geçen hafta bariz komedi golle gelen 3 puan ve bu hafta da adama çarparak kaleye giden gol ve 3 puan...

Bunun gibi bir sürü örnek vermek mümkün..!
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Bakalım nereye kadar gidecek bu galibiyetler. Wolfsburg maçının kesin kazanılması lazım diye düşünüyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Who_knoxer
Cevap
3
Görüntüleme
295
PALA.
Cevap
1
Görüntüleme
616
TARİHÇİ
Eren Değerli
Cevap
0
Görüntüleme
378
Eren Değerli


Üst Alt