beyler yardııım winamp lazım s40 3rd nokia 6151

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

telepti

Üye
    Konu Sahibi
beyler yardııım winamp lazım s40 3rd nokia 6151
ya arkadaşlar delirecem bana yardımm 6630 um çalındı yeni telde bi bok yapamıyoom mp3 player lazımmm.. yardıımmmmm...ama sitedeki hiçbir mp3 player çalışmıyoooo:(:@
 


AzReeL

Üye
LCG jukebox 3rd sisx çalışırmı eyer çalışırsa caracklı verecem ben n73 te kullanıom
 
ycg35

ycg35

Üye
6151 mp3 çalma özelliği olan bir telefon şimdi internetten özelliklerine baktım o telefon için mp3 player a gerek yok ama yinede istersen LyricShows diye bi program var onu dene

Link:

Link judelav isimli arkadaşımızdan alıntıdır...
 

pazala

Üye
arkadaşlar bana nasıl çalıştırıldığını açık bir şekilde açıklayabilirmisiniz

--------------- Ekleme ---------------

nasıl çalıştığını bilen var mı
bilen ler en kısa zamanda yazsın delirecem
 
ycg35

ycg35

Üye
lyricshow un kullanımı çok kolay ama profilinde telefona 3310 yazmışsın 3310 için pro yükleyemezsin neyse belkide telin 3310 değildir diyerekten açıklıyorum önce uygulama erişiminden izinleri ayarla sonra programı aç ekranda press 9 to add media yani medya dosyası eklemek için 9 a basın yazıyor 9 a bas çıkan ekranda c tel hafızası e hafıza kartı oluyor istediğin sürücüye gir mp3 klasörüne gel istersen tüm mp3 lerini seçmek için option dan add all a tıkla sonra kendisi çalar bu kdr basitayrıca telefonundan sol seçim tuşuna tıklayarak program menüsünü açabilir ordan help bölümü ile programın tuşlarını çözebilirsin biraz ingilizce bilgisi gerekebilir deneye deneye öğren en güzeli :D
 
azrail.70

azrail.70

Üye
malesef bende de yoq
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
yaw nabıcan bosver telınde varmıs ya o ytr
 

telepti

Üye
    Konu Sahibi
Telimdekini Beyenmiyom Ya
!!!
şöle Bi Winamp Olsa Beh Iyi Olacak Emme!!
 
ycg35

ycg35

Üye
e konu içerisinde ilk attığım mesajda var zaten :ss ordan indirirsin..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt