Youtube Giriş 2008 Yenilendi

Konu, 'Network, İnternet ve Güvenlik' kısmında alemburda tarafından paylaşıldı. Okunma: 52091 | Cevaplanma: 20

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

  1. Youtube Giriş 2008 Yenilendi
    < Resmi açmak için tıklayın >

    YouTube Yine Engellendi. Fakat Bu Sefer IP Bazlıda Engellendi.Yani Artık DNS Ayarlarıyla Oynayarak Siteye Giriş Yapamıyoruz. Ama Çareler Tükenmez. Başka Bir Yol Daha Var. Daha Doğrusu 2 Yol Daha Var :ehe:ehe

    Düne kadar DNS adreslerimizi Opendns ya da başka DNS servislerine yönlendirerek Youtube.com&#8217;a girebiliyorduk. Türk Telekom yetkilileri de bunu anlamış olmalılar ki Youtube&#8217;u bu sefer de IP bazlı engellediler. Yani DNS adreslerimizi başka bir servise yönlendirmek artık işe yaramıyor. Şu anda yavaşlama sıkıntısı olmadan Youtube&#8217;a girmek için 2 yol var:

    İlgi
    http://youtube.com.nyud.net:80....net:8090/ ÖRNEGİN SAYFA AŞAGIDAKİ GİBİ GÖRÜNECEKTİR.
    adresi. Mesela açmak istediğiniz sayfa:

    http://www.youtube.com/watch?v...BvaHZIrt0o



    Diğer bir yol ise kullandığınız tarayıcıda proxy sunucusu kullanmanız. Yapmanız gerekenler:


    Firefox&#8217;da: Araçlar > Seçenekler > Gelişmiş > Ağ > Ayarlar > Vekil Sunucu Ayarları Kutucuğunu işaretleyin ve HTTP vekil sunucusu Kutucuğuna 200.65.127.161 ve Port Kutucuğuna 3128 yazın. Sonra Tamam&#8217;a basın. Artık engellenen bütün siteler girebilirsiniz!

    Internet Explorer 6&#8217;da: Araçlar > İnternet Seçenekleri > Bağlantılar > Yerel Ağ Lan Ayarları > Proxy Sunucusu kutucuğunu işaretleyin ve adres kutucuğuna 200.65.127.161 ve B. Nok. Kutucuğuna 3128 yazın. Sonra Tamam&#8217;a basın. Artık engellenen bütün siteler girebilirsiniz!

    İnternet Explorer 7&#8217;da: Araçlar > İnternet Seçenekleri > Yerel Ağ (LAN) Ayarları > Proxy sunucu kısmındaki adres kutucuğuna 200.65.127.161 ve B. Nok. Kutucuğuna 3128 yazın. Sonra Tamam&#8217;a basın. Artık engellenen bütün siteler girebilirsiniz!

    Opera için: Araçlar > Tercihler > Gelişmiş > Vekil Sunucular > HTTPS kutucuğuna 200.65.127.161 ve Bağ. N. Kutucuğuna 3128 yazın. Sonra Tamam&#8217;a basın. Artık engellenen bütün siteler girebilirsiniz!

    teknoloji de çagrılar tükenmez

    BU YAZI SADECE BİLGİ AMAÇLIDIR

    yazı kaynak: http://www.jabjuba.com/forum/viewtopic.php?t=3847

  2. Saolasın...

  3. yanlız youtube video upload için tavsiyem multi upload seçenegidir çünkü bir tek o seçenekte % deler göründü yoksa ne kadar kalmış anlaşılmıyor.
  4. olmuyor denedim maalesef sayfa görüntülenmiyor :(
  5. ::: http://ktunnel.com/ sitesine girip, Begin Browsing tuşuna basın.Artık Youtube.com karşınızda :::
  6. tşk:)
  7. ÇOK sAol
  8. güzel paylaşım emeğe saygı;)
  9. cok saol kanki ya :D
  10. sagol kardeşim güzel paylaşım;)
  11. Ne ZAmANdIr Bu siTe arıorum Sağol kanki :oke::)paylaşım için çok sağol
  12. teşekkürler
  13. Forbidden dio :S
  14. olmuooo mozilla firefox'ta denedim yine açılmıoo :(

    Forbidden

    You were denied access because:Access denied by access control list.


    --------------- Ekleme ---------------

    lütfeeen yardımm
  15. kardeş çok güzel paylaşım ama yanlış anlmassanız ben
    v.tunnel.com die bite site kullanıyorum..alttaki site ytazma yerine yazın otomatik atıyor sizi youtube
    eğer yayınlamak yasaksa şimdiden özür dilerim.. ayrıca firefoxta denedim çalışıyor..
  16. kanka verdigin ıp adresi olmuyo girmiyo linkten girin
  17. sağol kanki
  18. alo
    gardaş elıne saglık
  19. denedim ama calısmıyor
Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.