UC Browser hakkında. (Tartışma Ortamı)

Konu, 'Windows Phone Genel' kısmında canumy tarafından paylaşıldı. Okunma: 874 | Cevaplanma: 13

  1. Arkadaşlar sanırsam UC Browser Internet Explorer alt yapısını kullanıyor. Eğer öyle ise bir şey ilgimi çekti IE'nin kendi uygulamasından maxicep'e giriyorum. Varsayayım 5 saniye iken UC Browserde 3-4 saniye filan sürüyor. Eğer IE alt yapısı kullanıyorsa aradaki performans farkı nereden kaynaklanıyordur. Bilgisi olan yazarsa sevinirim bunuda bir tartışalım.
     

  2. UC Browser İE tabanlı ama speed mode açıkken bulut tabanlı çalışıyor. Muhtemelen ilk kurulumdaki gibi kullaniyorsun ve spped mode aktiftir. Her şeye ragmen yine de bazi sayfaları özellikle gorsellerin yogun oldugu sayfalari daha hizli olabilir. Cunku uc browser sayfalardaki gorselleri duşuk kalitede yukler.
     

  3. Açıkladığınız için teşekkürler. O yönden düşünmemiştim.
     
  4. UC Browser'dan herhangi bir siteye girerken falan sürekli uygulamadan atıyor sizce neden ?
     
  5. Bence UC Browser'ı kaldır ve yeniden kur ...
     
  6. Ben çok defa kaldır kur yaptım ama yine atıyor. Buna rağmen bir kez daha deneyeceğim. Olmadı Amber arkası odak sorunu için zaten sıfırlama planım var. :)
     
  7. Biraz önce UC browserden siteye girdim hiç bir sorun olmadı. Tek sorun üye girişi yapamadım.
     
  8. Kaldırıp yeniden yükledim ama değişen bir şey yok yine atıyor.
     

  9. Bence UC Browser'ı kaldır ve bir daha kurma kafan rahat etsin :good: Bende sosyal ağlara girmiyordu en son güncelleme ile düzeldi o sorun ama genede ısınamadım yani sildim gene
     
  10. Ie candır:P
     
  11. ucbrowser her platformda berbat bir tarayıcı bence
     
  12. Böyle düşünmemelisin. Buglar giderilirse diğer browserleri sollar :nono:
     
  13. Uc browser denince aklıma eskiden girdigim dandik siteler geliyor ust barda uc browser reklamı yaparlardı , aklıma işlemiş sadece kotu sıtelerde reklamı yapıldığından kotu diye , o yuzden kullanmıyorum
     
  14. Arkadaşlar neden UC'yi bu kadar kötü görüyorsunuz anlamıyorum. WP OS forum kategorisine girerken resim çektim bakın hem hızlı hem sorunsuz reklam filan yok :megafon:
    < Resmi açmak için tıklayın >
     

Benzer Konular

Yüklüyor...