Şok şok şok çin malı telefonların mms ve wap ayarları kesin oluyor

Konu, 'Diğer Çin Üretimi Telefonlar' kısmında Mehmet tarafından paylaşıldı. Okunma: 50794 | Cevaplanma: 42

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

  1. Arkadaşlar telefonunuz menüsünde türkcell menü var oraya girin ayarlarimi yap kısmına gelin oraya normal bi nokia modeli ismini girin ben n73 le yaptim gelen ayarlari kaydedip tekrar menüden girip gelen ayarları etkileştirin kesin calisiyor n101 n99i modellerinde calisti büyük ihtimal digerleride calisir buyuk ihtimalle bi teşekkürü cok görmeyin
    kayserili38, ezell_67, kol@j ve 5 kişi daha bunu beğendi.

  2. Deneyelim bakalım olacak mı ben olacagını zannetmem ama denemekte fayda var:sn:

  3. olursa bende denerim
    wap yazın bi bozuk bırakın MODEL ( N73 ) yazarız 2222 gonderin 2 kontor'e wap ayarları cep'de.
  4. ben ne zamandır kullanıyorum hemde 6600 ayarları ile nasıl mı 2222 ye wap 6600 yazarak yolluyoruz gelen mesajı 1234 pin kodu ile kaydedıyoruz
  5. 20 dk once yaptım
    wap yazdım 6600 2222 e yolladım birazdan wap ayarları gelcek 1234 yazın dedi
    ama hala ayarlar gelmedi daha
  6. tekrR YAZ GONDER BAZEN AKSAKLIK OLUYO BÖLE:oke:
  7. hala gelmedi tekrar yolluyom.
  8. hmm menual olarak yapabiliyorsan sana teker teker anlatayım ozele gel
  9. slm arkadaslar birisi manuel olarak anlatabilirmi avea ve vodafone için
  10. 20 dk once yaptım
    wap yazdım 6600 2222 e yolladım birazdan wap ayarları gelcek 1234 yazın dedi
    ama hala ayarlar gelmedi daha

    arkadaşım turkcel menu yokmu sende ordan yap hemen geliyo

    --------------- Ekleme ---------------

    Arkadaşım avea ve vodefon da otomatik ayar alimi varmı bilmiyorum ayni işlemi yap
  11. bende anycool101 var bilinen tabi.rle. turkcelimden wap ayarlarını yatım modele de anycool yazdım

    oldu
    şimdi nete girebiliyorum sorunsuz:)
  12. kardeş bende n99i var wap için şunları istiyo ne olabilir

    AD
    ANA SAYFA
    KAPIYOLU
    AD
    KOD
    AP ADI
    PORT

    ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM
  13. arkadasim mesaja wap n73 yaz 2222 ye yolla gelen ayarları kaydet girersin internete
  14. Anycool t808 ıcın olur mu ????
  15. mms ve vap ayarlarını nasıl yapabilirim telefon çin malı
  16. teşekur
  17. gardaş avae nın ki mi bu

    --------------- Ekleme ---------------

    Ayar
  18. kardeşim bende concord 7700 ayarını yapamıyorum
  19. turkcell

    --------------- Ekleme ---------------

    onu tam bilmiyorum n99 n101 de böyle yapmıştık
Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Konu ile alakalı site aramaları:

  1. çin mali nokia internet ayarlari vodafone

    ,
  2. çin malı e71 inter

    ,
  3. kaçak telefon internet ayarları