Samsung GT-S5233W Orjinal Türkçe Firmware (S5233WJVIG7)

Konu, 'Samsung' kısmında D€nizhaN tarafından paylaşıldı. Okunma: 38727 | Cevaplanma: 38

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

  1. Arkadaşlar orjinal S5233WJVIG7 Türkçe firmware.

    Bizzat kendim denedim, çalışıyor.
    Nasıl yükleme yapıldığını ayrıca göstermeme gerek duymadım.
    http://www.maxicep.com/showthread.php?t=349180 linkinde nasıl yükleme yapıldığı gayet açık bir biçimde anlatılmış.

    Link:
    s5233wjvig7-by_pakitotiesto83.rar Ücretsiz dosya yükleme ve paylaşım servisi- Free file hosting services

    :oke:


  2. EyvAllah kardeşim çok makbule geçti.

  3. kardesim cok yassaaa cok sağol :D

    --------------- Ekleme ---------------

    arkadaşım sen genede anlat çünkü şurada takıldım rsrc (low) (mid ) var hangisi acil cvb atarsan sevinirim sırasıyla söyleyebilrmisin

    --------------- Ekleme ---------------

    YA tmm o isi halletim fakat port searcha tıkladıım zaman ready yazmıyor.. ne yapıcam ??
  4. ben konu açmıştım zaten benim linki koymuşsun...faydalı olduysak ne mutlu herkes faydalansın :)
  5. pakitotiesto83 sağolsun o da olmasa başka sürümlerle boğuşacaktık.

    s5230w ile s5233w arasındaki en büyük fark s5230w.yi yükledikten sonra dokunmatik özelliği çok hassaslaşıyor. Yine de orjinalini yüklemekte fayda var derim arkadaşlar.
  6. arkadaşlar bunu 5600 a yüklesem birşey olurmu telefon yurduışından aldım orange firmasından S5600 bir zararı olurmu?
  7. dostum 5600 yazılımı atmalısın bu olmaz sana...forumda ara bulursun.http://www.maxicep.com/samsung/s560...xil1-guncellenmistir-06-06-2010-a-351031.html
  8. çookk teşekkürler telefoncuda 50 lira istemişlerdi telefonum türkçe oldu yanlız bi sorum var guncellemeyı attıktan sonra dahili telesekreteri açmak istedim bulamadım ınternette menu-mesajlar-telesekreter den gırın yazıyor bende mesaj menusunde telesekreter dıye bısı yok yardımcı olursanız cok sevınırım

  9. menü-ayarlar-uygulama ayarları-mesajlar-en altta telesekreter numarası
  10. telesekreter numarası kullanılan operatorun servısını aktıflestırınce kullanılıyor ben telefonun kendı ozellıgı olan dahili telesekreterı bulamıyorum daha once kullanmıstım kendı sesınızı kaydedıp arayanlara dınletebılıyorsunuz.yıne de cevabınız ıcın tesekkurler
  11. arkadaşım link sağlam değil herhalde ?

    --------------- Ekleme ---------------

    üyelik istiyormuş site özür arkadaşım :)
  12. olmuyooo yaaaa porta basınca download yazısı çıkmıoooo bu denediğğim 4.bilgisdayar kafayı yicemmm:(
  13. 5603 içinde bulabilirmisn :D
  14. wifi özelliği çalışıyomu bu uygulamada acil cevap pls
  15. Link Güncellense ÇOk Fena Olucak
  16. bu firmwareden sonra çıkmadı başka firmware sanırım, değil mi??
  17. kardeş bu Samsung Starın Kendi Orjinal Firmwaresi değil mi..
  18. link açılmıyor
    burdan yükleyin
  19. eywallah kardes
  20. emeklerine saglık ustam
Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Konu ile alakalı site aramaları:

  1. samsung s5233 whatsapp indir

    ,
  2. samsung s5233w whatsapp nasıl indirilir

    ,
  3. samsung gt s5233w whatsapp indir

    ,
  4. gt-s5233w güncelleme,
  5. Samsung gt s5233w whatsapp,
  6. samsung s5233w whatsapp,
  7. samsung star 2 whatsapp nasıl indirilir