itunes iphonumu tanımıyor !!!

Konu, 'iPhone - iOS Genel & Destek' kısmında cagricagri tarafından paylaşıldı. Okunma: 27139 | Cevaplanma: 26

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. arkadaslar ıtunesten iphone aoyun nasıl atarım kredı kartıyla uye ol falan dıyo
     
    Yazan: akin554367
  2. Üstad Selam,
    Aynı sorun bende de vardı. Dün yaptım. Recovry moda alman gerekiyor cihazı.
    Cihaz ekranında kablo ve usb cihazı olmayacak. Yani bende öyle oldu.
     
  3. ya arkadaşlar bendede wın 7 ultımet yuklu ama ıtunesi yukledıkten sora calışmıyo ne yapmam gerekıyo bı yardımcı olub 32 bıt kullanıyorum kafayı yemek uzreyım
     
  4. bende de çalışmıyor du ama kendinden geliyor biraz bekleyin benimde win7 32 bit olmadı itunes 10 u yükle o yeni olduğu için rahat tanır bide itunes hesap kurma olayını ancak telefondan kurabilirsiniz sakın unutmayın hep şifre bölümü hata verir ama şifrede bi büyük harf bir rakam ve en az 8 karakter li bişey olursa yani ne kadar çok olursa o kadar iii olur ancak öyle kurulur önemli bilgi.... :naughty: :ehe

    --------------- Ekleme ---------------

    bende 32 bit ultimate kullanıyorum ama itunes 10 yükle sonra dene yoksa yapamazsın bide beyler itunes hesabını pc den çok zor kurarsınız ama telden kurun sizi yanıltan tek kısım şifrede korkutmassın şifre bölümünde hem sayı hemde rakam içerecek aynı kelimeler yazılmayacak ve harflerden en az biri büyük olacak sonraki aşamada da kredi kartı bölümünü none yaparsanız olur bu pc de genelde bulması zor oluyor bu yüzden telden yapın tüm iphone kullanıcılarına tavsiye ederim yararlı bir bilgidir lütfen küçümsemeyin... :ehe:naughty:

    --------------- Ekleme ---------------

    ayrıca virüs programlarındaki engeli kaldırdıktan sonra açın itunesi engelleme yapıyor olabilir telefona
     

  5. KARDEŞİM ALLAH RAZI OLSUN SENDEN BU HATA İÇİ 4 GUNDÜR UĞRAŞIYORUM BENİM ASIL SİTEM SİTE ADI VERMEK YASAKMIDIR BİLMEM AMA BEN VERECEM HİÇ İLGİLİ DEGİLLER İ.P.Y.R ADMİNLER SAYENDE SORUN ÇÖZÜLDÜ KARDEŞİM TŞKLER..:oke:

    --------------- Ekleme ---------------

    kardeşim oldu sandım da ben her itunesi açmak istediğimde pc resmi atacam :D
     
  6. 1. sorun usblerin calısmıyor olabilir
    2.sorun itunes son surumu yuklemeyi dene
    3.sorun apple hesabın varsa authorize this computer a tıklayarak apple hesabını kullnarak girmeyi dene
    4. sorun usb 2.0 kullanmıyorsan o yuzden de yapabilir yanlıslıkla biostan usb 2.0 destegini kapatmıs olabilirsin onları kontrol et.


    --------------- Ekleme ---------------

    nasıl yani win7 64 bit mi kullanıyorsun 32 bit mi ? hangisini kullanıyorsun 32 bit kullanıyorsan apple.com/itunes adresinden 32 bit surumunu indir yeniden yuklemeyi dene bende win7 ultimate kullanıyorum ama herhangi bir sorun yok . yada programı baslatırken özelliklerinden uyumluluğu xp sp2 olarak değiştir.
     
  7. merhaba arkadaşlar bende ipone 4 var şu 350 tl liklerden usb yi bağlayınca ipon soruyor ne olarak bağlayacağımı depolama yazıcı kamera com olarak görüyor bilgisayar ama itunes görmüyor benim tek istediğim buna tom cat uyğulamasını yüklemek yardımcı olabilirmisiniz . nasıl tanıtacaz veya nasıl yükleceğiz buna.. model: MC610LL VERSİYON: 4.0(8A293) yazıyor
     
Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.